test-przepraszam

11. Data: 2004-12-22 20:22:05

Temat: Re: test-przepraszam
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:x7fix0a7mm64.1evxvqnzwvy6t.dlg@40tude.net...

| Cudownie, przypomnę się na wiosnę:)

Ja też....

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2004-12-22 20:25:24

Temat: Re: test-> sępimy
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| A nie możesz tego wysłać na priv?

| Umieram z ciekawości co napisałeś zanim sie Basia zorientuje:D

Już się zorientowałam, sępico:-))))

Pozdrawiam, Basia.

P.S. I proszę o forwarda, jakby co;-)

13. Data: 2004-12-22 20:47:32

Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co się dzieje z Clematis recta, jestem bardzo ciekawy ?
Bo dostałem nasiona C. recta Purpurea , czy bardzo rożni się
od gatunku?
Pozdrawiam. Mirzan

14. Data: 2004-12-22 21:08:58

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of JerzyN

> To po imieninach tak cię dopadło?
> :-)
> Swoją drogą wszystkiego najlepszego.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Dzieki za życzenia, ale obchodzę 23 września, a nie 18 grudnia :-)
:-) Bogusław

15. Data: 2004-12-22 21:12:40

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A co się dzieje z Clematis recta, jestem bardzo ciekawy ?
> Bo dostałem nasiona C. recta Purpurea , czy bardzo rożni się

Ja mam właśnie C.recta ' Purpurea'
:-) Bogusław

16. Data: 2004-12-22 21:23:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

| A co się dzieje z Clematis recta, jestem bardzo ciekawy ?
| Bo dostałem nasiona C. recta Purpurea , czy bardzo rożni się
| od gatunku?

Powtarza cechy z nasion?

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2004-12-22 22:26:08

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Dec 2004 22:12:40 +0100, Bogusław Radzimierski napisał(a):

> Ja mam właśnie C.recta ' Purpurea'

Wiemy:)

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2004-12-23 12:04:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co się dzieje z Clematis recta, jestem bardzo ciekawy ?
> Bo dostałem nasiona
> Pozdrawiam. Mirzan

No to fajnie że dostałeś, bo w niedługim czasie i my też będziemy mieć u
siebie :-)

Serdecznie Miłka

PS.: Wiesz Mirku, skoro tak wszystko mnożysz co Ci wpadnie w ręce to
może dam Ci moje życiowe oszczędności do potrzymania ???

;-)

19. Data: 2004-12-23 12:42:28

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS.: Wiesz Mirku, skoro tak wszystko mnożysz co Ci wpadnie w ręce to
> może dam Ci moje życiowe oszczędności do potrzymania ???
>
> Trudna sprawa, umiem mnozyć tylko rośliny i przepiórki japońskie.
Skoro masz oszczędności to i tak jest dobrze.Aby je rozmnożyć trzeba
stosować magię,czary, a to ciężka praca.
Pozdrowienia. Mirzan

20. Data: 2004-12-23 17:58:22

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Wiesz Mirku, skoro tak wszystko mnożysz co Ci wpadnie w ręce to
> może dam Ci moje życiowe oszczędności do potrzymania ???
>
> ;-)

Mirzan tego nie umie. Dawaj do mnie.
Doskonale mnożę - straty. :-)))
Nawet gdy kupię autko, to gdy stoję na czerwonych światłach, zaraz mi jakiś
pepik wjeżdża w tył pojazdu i już nazajutrz nie muszę siadać za kółko. (Pod
pedał hamulca wkulała mu się pusta [niestety] butelka od piwa.On hamował,
ale jego auto nie). A ja wreszcie mogę spokojnie delektować się tym co z
chmielu produkuje browar Żywiec bo jeździć już nie mam czym. Jestem
nareszcie wolny człowiek. Tankuję jednak dalej, choć bak nieco inny
(kierowcy, siła przyzwyczajenia do tankowania).
:-)))

Pozdrawiam pogodnie i przedwigilijnie na wrotkach
skryba

Czy rododendrony muszą być okryte na zimę ?
Podziękowania dla Dziadka
Karpie koi
marzanka
Podziekowanie