testowałam rajstopy w spraju

1. Data: 2004-08-26 21:49:12

Temat: testowałam rajstopy w spraju
Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jestem bardzo rozczarowana. Spodziewałam się (szczególnie
za tę cenę) jedwabistej powłoczki w wybranym odcieniu
a produkt okazał się, jak celnie zauważyła jedna z grupowiczek
czymś w rodzaju samoopalacza. Kiepskim koloryzatorem,
bez żadnej faktury, gładkości, czegokolwiek, co mogłoby przypominać
rajstopy. Szczerze odradzam.
Asia
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2004-08-26 23:56:49

Temat: Re: testowałam rajstopy w spraju
Od: "AniaB" <a...@w...SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czymś w rodzaju samoopalacza. Kiepskim koloryzatorem,
> bez żadnej faktury, gładkości, czegokolwiek, co mogłoby przypominać

A ja wręcz przeciwnie, szczerze polecam. Właśnie jest tworzona taka
powłoczka o jakiej piszesz w wybranym odcieniu i jak napisał na pewnej
grupie jeden z nabywców (kupił swojej dziewczynie) "są przyjemne w dotyku".
Oczywiście jeżeli kupiłaś pończochy a nie samoopalacz w spraju ;) Ale każdy
może mieć własne zdanie. Ja uważam, że są fantastyczne.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-08-27 03:19:15

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaB" <a...@w...SPAM.pl> napisał w wiadomości

A moze uzywacie roznych firm?
=====
annaM

1. Data: 2004-08-27 06:59:32

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> A moze uzywacie roznych firm?

Kompletnie OT: AsiaS, AniaB, AnnaM - umówiłyście się, czy co? :-)
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-08-29 06:27:59

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Kompletnie OT: AsiaS, AniaB, AnnaM - umówiłyście się, czy co? :-)

IMO to nie jest OT.:) Prezciez te rajstopy to kosmetyk sluzacy urodzie
naszych nog ( oprocz brazowania ma tez nawilzac). Jak nie tu to gdzie?:)
=====
annaM

1. Data: 2004-08-29 10:10:54

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-29 08:27, Użytkownik AnnaM napisał:

> [...]
>

> IMO to nie jest OT.:) Prezciez te rajstopy to kosmetyk sluzacy urodzie
> naszych nog ( oprocz brazowania ma tez nawilzac). Jak nie tu to gdzie?:)

Sevie chyb a chodzilo o cos innego....o to ze jego przemyslanie
odtyczace waszych nickow sa OT a nie temat ktory poruszylyscie ;)

1. Data: 2004-08-29 16:39:33

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <a@.spl> napisał w wiadomości
> odtyczace waszych nickow sa OT a nie temat ktory poruszylyscie ;)

Najuprzejmiej przepraszam:) Zle polozylam akcent logiczny:)
=====
annaM

[reklama] Odchudzanie, Kulturystyka, Fitness
Ives Rocher
Joko Bydgoszcz
Krem Rozex
Aknicare ????