testowanie na zwierzętach

1. Data: 2005-01-27 22:40:45

Temat: testowanie na zwierzętach
Od: "La Carola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!
Jak to z tym testowaniem jest...Pamiętam, że rozmawialyśmy o tym strasznie
dawno temu, ale nie mogę tego znaleźć nigdzie...
Czy jest (wydaje mi się, że tak..) jakiś spis firm, marek kosmetyków, które
są testowane na zwierzętach?
pamiętam, że było coś a propos Garniera
ostatnio koleżanka mówiła mi, że na zwierzętach testuje Procter&Gamble.. ale
o ile ja się orientuję to to jest dystrubutor a nie firma produkująca
kosmetyki..
a co z Lorealem? bo Loreal to nie tylko firma produkująca, ale też
dystrybutor, chociażby kosmetyków firmy Maybeline, w tym tuszu, który
ostatnio kupiłam..
jestem w kropce, bo za nic na świecie nie chcę kupować żadnych kosmetyków,
które były testowane na zwierzętach... jak zobaczyłam te zdjęcia królików z
elektrodami w mózgu.. już nie mówiąc o wstrzykiwaniu im szamponu do
oczu,żebyśmy cholera miały włosy ładniejsze... ehhh

Karola

--
***
"Są pokusy, z którymi nie można walczyć. Trzeba się odwrócić i uciekać"

1. Data: 2005-01-27 23:51:03

Temat: Re: testowanie na zwierzętach
Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Carola"
> [...]
> elektrodami w mózgu.. już nie mówiąc o wstrzykiwaniu im szamponu do
> oczu,żebyśmy cholera miały włosy ładniejsze... ehhh

Mam propozycje, podrzucam Ci dobre linki, a Ty moze zaspokoisz moja ciekawosc
i napiszesz ile masz lat?
http://www.ok.most.org.pl/
http://tinylink.com/?owisYL6PKq
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-01-28 00:33:53

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Carola" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> elektrodami w mózgu.. już nie mówiąc o wstrzykiwaniu im szamponu do
> oczu,żebyśmy cholera miały włosy ładniejsze... ehhh

Przykro mi to stwierdzić, ale z tego co ostatnio się dowiedziałam z bardzo
wiarygodnego źródła prawie wszystkie firmy testowały, testują i będą
testować swoje produkty na zwierzętach. Niektóre firmy podają do wiadomości
publicznej, że nie testują swoich wyrobów na zwierzętach, ale chodzi im
zazwyczaj o produkty gotowe, nie wspominają jednak o testach
przeprowadzanych przez producenta, przedstawicieli lub dostawców w czasie
opracowania produktów i badania składników jakie zostały wykorzystane, a
które to w 99,9(9) % były, są i będą testowane na zwierzętach. Za produkt
nie testowany na zwierzętach uważa się taki produkt, który nigdy nie był
testowany w całości, nie były testowane jego składniki, a także nigdy czegoś
takiego nie zlecono, dlatego też wiele firm nadużywa napisu "nie testowane
na zwierzętach".

1. Data: 2005-01-28 06:49:08

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" napisał

> Ty moze zaspokoisz moja ciekawosc
> i napiszesz ile masz lat?

Odpowiedź - post powyżej. A co cię tak zaniepokoiło?

--
Renya

1. Data: 2005-01-28 09:39:27

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał w wiadomości

> [...]
> testowany w całości, nie były testowane jego składniki, a także nigdy
> czegoś takiego nie zlecono, dlatego też wiele firm nadużywa napisu "nie

Z tego co wiem, to Oriflame nie testuje kosmetyków na zwierzętach.
Poza tym polecam link: http://www.ekonsument.pl/ - Kupuj odpowiedzialnie.

Pozdrawiam - Lukrecja
------------------------------
www.my.oriflame.pl/pruszkow

1. Data: 2005-01-28 09:52:47

Od: "Kasia M." <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukrecja" <a...@e...net> napisał w wiadomości

> Z tego co wiem, to Oriflame nie testuje kosmetyków na zwierzętach.

Być może teraz, natomiast jeszcze półtora roku temu korespondencja, jaką
prowadziłam z pracownicą Oriflame nie potwierdzała tego :( Drążenie tematu
skończyło się pytaniem o mój numer konsultanki, a po sprawdzeniu obrotów
(marnych :) ) kategorycznym zakończeniem korespondencji :(

Kasia

1. Data: 2005-01-28 10:09:10

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia M." napisał w wiadomości

> [...]
> skończyło się pytaniem o mój numer konsultanki, a po sprawdzeniu obrotów
> (marnych :) ) kategorycznym zakończeniem korespondencji :(

Wiem, że był jakiś problem z pędzelkami, ponieważ Ori produkowało je z
naturalnego włosia jakichś wiewiórek. Przez to Ori zostało usunięte z listy,
która jest podana pod podanym przeze mnie wcześniej linkiem.

Lukrecja
--------------------
www.my.oriflame.pl/pruszkow

1. Data: 2005-01-28 11:27:39

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
listy,
> która jest podana pod podanym przeze mnie wcześniej linkiem.

Znaczy co, Oriflame testowało te pędzle na zwierzętach?

Produkowanie ze składników odzwierzęcych, to nie to samo co testowanie
produktów na zwierzętach.

Body Shop deklaruje sprzeciw wobec testów kosmetyków na zwierzętach, ale na
ile to jest prawda... (jestem pesymistką, jeśli chodzi o ludzkie oblicze
międzynarodowych gigantów).

http://tinyurl.com/6jse2

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-28 12:19:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus <a...@...stopce> napisał(a):
> Body Shop deklaruje sprzeciw wobec testów kosmetyków na zwierzętach, ale na
> ile to jest prawda... (jestem pesymistką, jeśli chodzi o ludzkie oblicze
> międzynarodowych gigantów).

Jeden eko-maniak mówił mi raz, że oni też testują przez łańcuszek
pośredników, ale z naszego punktu widzenia jest to raczej nieweryfikowalne.

JoP

1. Data: 2005-01-28 12:53:55

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dawno temu, ale nie mogę tego znaleźć nigdzie...
> Czy jest (wydaje mi się, że tak..) jakiś spis firm, marek kosmetyków,

Na http://www.vege.pl/ jest dział: produkty -> kosmetyki.
Tam znajdziesz informacje o firmach robiących/sprzedających na terenie
Polski kosmetyki nie testowane na zwierzętach, bezpośrednio, i pośrednio
przez dostarczycieli półproduktów, i nie zawierających składników
odzwierzęcych.

Sowa

Popapilotowane włosy + skręty ;)
najlepsze cienie