testy-enneagram

1. Data: 2001-07-06 17:25:45

Temat: testy-enneagram
Od: U...@i...pl (Agatka) szukaj wiadomości tego autora

Hej!!!

Wlasnie dzis skonczylam czytac ksiazke pt. "Enneagram" Helen
Palmer. Ale nie wiem do ktorego typu osobowosci mam sie
zakwalifikowac. Moze ktos z was wie gdzie moge znalezc testy (np.
autorstwa Wagnera, Millona...), ktore pozwola mi okreslic ktorym
typem jestem. Z gory dziekuje,
pozdrowienia,

Agatka

PS. psychoLamer glowa do gory, bo swiat jest piekny mimo, ze
czasem cos nie wychodzi.

---------------------------R--E--K--L--A--M--A------
---------------------
Super tapety na pulpit: http://reklama.interia.pl/promocja/promocja6.html

1. Data: 2001-07-06 18:18:01

Temat: Re: testy-enneagram
Od: "psychoLamer" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka"
> Hej!!!
hi,

> Wlasnie dzis skonczylam czytac ksiazke pt. "Enneagram" Helen

nawet nie zacząłem, za gruba...po to są streszczenia...

> Palmer. Ale nie wiem do ktorego typu osobowosci mam sie
> zakwalifikowac.

NO właśnie, mam identyczny problem
Wychodzą mi takie bzudry, że normalny człowiek....no, chyba że faktycznie o mnie
to by sie nawet zgadzało...
W każdyn razie: zakwalifikowałem się do 3 albo 4 typów. Co kurcze ma to znaczyć
?
Podejrzewam że za parę dni wyjdą jeszcze inne historie...
Czy wogóle takie próby zaszufladkowania maja głębszy sens?
Jak to sie ma do żywych ludzi - nie ideałów? (ja, jak wspomniałem mam wiele z
różnych ideałów ;)
Niechże się ktoś zlituje i poradzi bo nie chcemy z Agatką (prawda Agatka?)
niepotrzebnie czasu tracić.
świat jest taki pięky, wakacje, słońce...hm...ah....(dziewczyny)....

>Moze ktos z was wie gdzie moge znalezc testy (np.
> autorstwa Wagnera, Millona...), ktore pozwola mi okreslic ktorym
> typem jestem. Z gory dziekuje,

ja też, ja też chcę!!!
tylko, broń boże, nie na inteligencję! tfu... ;)

> PS. psychoLamer glowa do gory, bo swiat jest piekny mimo, ze
> czasem cos nie wychodzi.

No idzisz Agatka, lubię Cię choć się nie znaliśmy wcześniej! :)))
Wato to było się ukrywać? ;)

udanych poszukiwań,
psychoLamer,

ps. mów mi zdrobniale: pLamer, albo pLamerek, jak chcesz. ;)))

1. Data: 2001-07-06 20:01:52

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agatka <U...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:008d01c10640$97108380$56454cd5@ppp...
> Wlasnie dzis skonczylam czytac ksiazke pt. "Enneagram" Helen
> Palmer. Ale nie wiem do ktorego typu osobowosci mam sie
> zakwalifikowac.

Hmm... Szczerze mowiac, ja rowniez nie wiem. Mam cos w sobie z kilku
typow... Paru moich znajomych czytalo ta ksiazke i zaden z nich nie potrafil
jednoznacznie okreslic, jakim jest typem... Dziwne.

Pozdrawiam
Natchniuza

1. Data: 2001-07-11 22:46:43

Od: U...@i...pl (Agatka) szukaj wiadomości tego autora

Moze pomoze nam ktos z filozofii?
Pozdrawiam,

Agatka

----------------R--E--K--L--A--M--A-----------------
Wytrop sobie nagrody... http://tropiciel.interia.pl/

1. Data: 2001-07-11 22:57:13

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agatka <U...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:002501c10a41$a1716600$57454cd5@ppp...
> Moze pomoze nam ktos z filozofii?

Ale w czym? W znalezieniu testow czy w zakwalifikowaniu sie do jednego z
typow osobowosci?

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2001-07-14 21:59:37

Od: U...@i...pl (Agatka) szukaj wiadomości tego autora

Natchniuza <n...@p...onet.pl> wrote:

> Ale w czym? W znalezieniu testow czy w zakwalifikowaniu sie do
jednego z
> typow osobowosci?

I w tym i w tym,

wirtualne buziaczki,
Agatka

---------------R--E--K--L--A--M--A---------------
Wytrop w Internecie cyfrowy aparat fotograficzny!
Szukaj pod adresem: http://tropiciel.interia.pl/

1. Data: 2001-07-17 10:19:30

Od: <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> udanych poszukiwań,
> psychoLamer,
>
> ps. mów mi zdrobniale: pLamer, albo pLamerek, jak chcesz. ;)))
Mam nadzieję ,że będzie nam się miło korespondowało!
Co do problemów związanych z identyfikacją to choć enneagramuje juz od kilku
lat to do testów nie dotarłam ,podejrzewan ,że to zostało wydane jedynie w
języku angielskim. Wiem natomiast ,że jeżeli ktoś nie umie się zakwalifikować
do żadnego z typów to istnieje duże prawdopodobieństwo ,że jest Mediatorem. Nie
wiem na jakim etapie jesteś ,ale tak na wszelki wypadek zapraszam do kolejnej
książki z tej serii pt."Enneagram w działaniu" ,niestety nie pamiętam w tym
momencie jej autorów. Została ona wyadana też w wyd Santorski i Spółka.
Bardzo liczę na to ,że gdy już będziesz wiedział do jakiego typu należysz
podzielimy sie swoimi doświadczeniami ,szczególnie gdyby okazało sie ,że
należymy do tego samego typu. Jeżeli znasz inne tytuły książek polskich lub
nie ,albo znaszjaieś ciekawe adresy internetowe to liczę na współpracę!
Justyna

1. Data: 2001-07-18 08:25:40

Od: "psychoLamer" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@s...pl>
> [...]
> nie ,albo znaszjaieś ciekawe adresy internetowe to liczę na współpracę!

czesc,

wiesz, tak na prawdę to ja mocno powiątpiewam w to że znajdę opis siebie w jakim
kolwiek zestawieniu.
jakby nie było Enneagr.. czy inne proby klasyfikacji 'typów ludzkich' to tylko
próby opisu charakteru czlowieka, raz jestem taki a raz inny, pewne cechy
występują częściej inne rzadziej, zmienia to sie w całym cyklu życia....

to że ludzie próbują sie jakoś zakwalifikować to inna sprawa. sami nie potrafia
sie opisać więc chcą żeby zrobił to ktoś inny, ba są nawet w stanie zrozygnować
z pewnych właściwych sobie zachowań żeby tylko idealnie pasować do jakiego tam
typu osobowości. czase to dobrze a czasem nie.

nie jestem więc pewien czy to najlepszy sposób żeby poznac siebie, może to co
najwyżej zrozumieć innych, ale tez nie tak bardzo konkretne przypadki.

i poza tym są zapewne jeszcze inne systemy klasyfikacji mniej lub bardziej
rozbudowane, ciekaw jestem na ile się pokrywają... nie zdziwiłbym się gdyby
okazało się że zbieżności są, a rozbieżności jeszcze więcej...

pozdrowienia,

psychoLamer

1. Data: 2001-07-20 08:53:45

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozbudowane, ciekaw jestem na ile się pokrywają... nie zdziwiłbym się gdyby
> okazało się że zbieżności są, a rozbieżności jeszcze więcej...

Rozumiem Twoja niechęć do przypożądkowania się do jednej z grup ,to trochę tak
jakby pozbawiało się swojej indywidualności. Jednak w moim przypadku te obawy
nie potwierdziły się ,tzn. nie dało mi to złudnego poczucia bezpieczeństwa
płynacego z faktu poukładania sobie wszystkiego w głowie ,wręcz przeciwnie
początkowo wywołało to we mnie strach przed tym ,że juz nigdy nie uda mi się
wyjść poza granice swego typu i w zasadzie żałowałam ,że w ogóle przeczytałam
tą książkę. Jednak po pewnym czasie ta wiedza pozwoliła mi zauważać pewne moje
zachowania ,które nie sprzyjały mojemu rozwojowi ,a na ,które przedtem nie
zwracałam uwagi ,a to już jest przecież pierwszy etap zmian ,a tego właśnie
szukałam w tej książce .
To prawda ,że jest wiele tego typu klasyfikacji ,ale wg mnie żadna z nich nie
jest tak trafna. Myślę ,że Twoje podejście do enneagramu gwarantuje Ci ,że
możesz go bez strachu zmian w swoim zachowaniu (dostosowywania sie do typu )
zajmować się nim.

Justyna

gdy czesto myjesz dlonie?odp.macka
kleptomania?potrzebuje wiadomości