thalgo

1. Data: 2003-01-24 08:05:24

Temat: thalgo
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o kosmetykach do ciala firmy Thalgo?probowala ktoras?:)

prosze o opinie:)
Biedronka

1. Data: 2003-01-24 09:00:41

Temat: Re: thalgo
Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co sadzicie o kosmetykach do ciala firmy Thalgo?probowala ktoras?:)
>
> prosze o opinie:)
> Biedronka

Ja swojego czasu stosowałam dość dużo kosmetyków z tej serii. Teraz jak
byłam na nartach to dość mocno opaliłam sobie pyszczek i miałam ich krem po
opalaniu. Dziłaa doskonale, nawilża, łagodzi, a opalenizna utrzymuje się
długo i ma taki ładny żywy kolorek:)
Oprócz tego stosowałam ampułki na opóźnienie odrastania włosów, krem
nawilżający, kiedyś wczesniej krem do cery z problemami czyli miałam jakieś
pryszcze :))
Tonik i mleczko do zmywania twarzy, żel do nóg.
Do kosmetyczki chodziłam na oczyszczenie twarzy i również stosowała
kosmetyki thalgo. Ja uważam że są bardzo dobre i wcale nie takie drogie, no
a przynajmniej mieszczą sie w średniej cen dobrych kosmetyków. Teraz
najczęściej uzywam Vichy bo mam do nich najłatwiejszy dostęp po cenach
promocyjnych, ale thalgo jak najbardziej są na mojej półce.
pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-01-24 09:42:15

Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za odpowiedz:)
wiele dobrego slyszalam o serum wyszczuplajacym..czy ktoras z pan miala moze
ten kosmetyk?
gdzie moglabym kupic te kosmetyki w Krakowie?

pozdrawiam!

1. Data: 2003-01-24 10:01:51

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosmetyki Thalgo są faktycznie b. dobre. Tego żelu nie używałam, ale np.
mleczko i tonik są znakomite.
Nie jestem z Krakowa, ale podeśle Ci linka Thalgo w Polsce, są tam adresy
gabinetów - Kraków też tam jest.
http://www.thalgo.com.pl/
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-24 11:29:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedronka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> dziekuje za odpowiedz:)
> wiele dobrego slyszalam o serum wyszczuplajacym..czy ktoras z pan miala moze
> ten kosmetyk?
> gdzie moglabym kupic te kosmetyki w Krakowie?

Metamorfoza przy Stolarskiej 13.

JoP

1. Data: 2003-01-25 09:30:16

Od: "Nasha" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Biedronka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b0qs8u$e8g$...@n...tpi.pl...
> Co sadzicie o kosmetykach do ciala firmy Thalgo?probowala ktoras?:)
>
> prosze o opinie:)
> Biedronka

Swego czasu dostalam od kosmetyczki ampulke balansujaca (mialam problemy z
cera - bardzo sie zanieczyszczala mimo codziennej starannej pielegnacji,
pojawialy jakies zaskorniaki, pryszcze itd, nic nie pmagalo) i.... wszystko
zniknelo jak reka odjal! Buzia gladziusienka, nawet przebarwienia szlag
trafil :). Ostatnio w/w ampulki nie stosuje a skora twarzy dalej w swietnym
stanie.

Podobnie krem balansujacy.

1. Data: 2003-01-28 11:22:36

Od: "Sklep CHMURKA - kosmetyki THALGO" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

"Biedronka" <m...@p...onet.pl> wrote in

> gdzie moglabym kupic te kosmetyki w Krakowie?

Polecam Salon Urody i Odnowy Biologicznej DAPHNE - autoryzowany salon
THALGO - Krakow, ul. Ludwika Wegierskiego 4 (skrzyzowanie Piastowskiej i
Krolowej Jadwigii) tel. 425-20-21, http://www.daphne.pl - najlepiej
rozmawiac z p. Eliza - ona jest tam wlascicielka i moze udzielic
najbardziej kompetentnych odpowiedzi.
Ponadto pelna oferta kosmetykow THALGO znajduje sie na stronach sklepu
CHMURKA - http://www.chmurka.pl - gdzie serdecznie zapraszam w imieniu
swoim wlasnym i mojej zony. W przypadku osob z Krakowa i okolic istnieje
mozliwosc odbioru zamowionych kosmetykow w Salonie DAPHNE.

Przepraszam, ze dopiero teraz odpisuje, ale od dzisiaj czytam te grupe...

Pozdrawiam,
Maciej

nauszniki we wrocku - powtorka tematu :-)
ODCHUDZANIE
Włosą przetłuszczającym pomocy!!!
roz - inglot