Re: this is the new shit

From: "nawrocki" <p...@n...art.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: this is the new shit
Date: Mon, 25 Aug 2003 21:25:55 +0200
Sender: w...@o...pl@pd220.konin.cvx.ppp.tpnet.pl

> '(...)Czy podobnym być do skały,
> posypując solą ból, jak posąg
> pychy samotnie stać (...)'

To o mnie? Mam nadzieję, że nie, bo to by oznaczało, że to ja jestem ten zły
(zakładając, że taki w ogóle jest). Dalej już nie musisz czytać, choć tekst
jest kierowany do ciebie (nie chcę Cię zmuszać do ślęczenia nad moim postem,
więc zwalniam Cię z obowiązku czytania go, czego pewnie i tak nie miałeś
zamiaru robić...).
Aby być podobnie osłuchany jak ty, też zacytuje utwór: 'Tylko kurwa puknij w
stół, a nożyce się odezwą' /SLU. Takie oto ja mam skojarzenie odnośnie całej
zaistniałej sytuacji, czego wyrazem może być ten tekst:
'Wiodą nas na szubienice, gdzie wykrwawimy się przez powieszenie. Odetną nam
nogi i upchną w beczkach, a potem zakopią, albo wmurują w ścianę
hipermarketu (tylko czy hipermarkety mają betonowe ściany, i czy nie łatwiej
byłoby nas zamurować nie wpychając nas do beczek?'
...Oto i kwintesencja mojej myśli: Zastanawiam się nad sposobem ukrycia
mojego ciała po śmierci, wiedząc, że kiedy będę już martwy, nie będzie to
dla mnie miało żadnego znaczenia. Ma jednak dla mnie znaczenie dzisiaj; Czy
ściana hipermarketu będzie wystarczająco solidna, i nie przewróci się na
stoisko z kiszonymi ogórkami, co powodowało by profanację moich zwłok i
zamknięcie działu warzywnego na długi okres remontu?
Śmieszy Cię to? Nie? Tak? Mnie bardzo... No to dowcip (pochodzący ze
Starożytnej Grecji): Jakiś tam Grek, razem ze swoją elokwencją umysłu i
dostojną wytwornością odzienia, jechał pędem na ośle, i to na oklep jechał.
Szlak (którym tak pędził na oklep na ośle Grek) wiódł różnymi krajobrazami,
i wiódł też przez lasy, i przez gałęzie w nich się znajdujące też wiódł (bo
w lasach czasem się znajduje gałęxie). Jedna taka właśnie znaleziona w lesie
gałąź, nisko nad dróżką wisząca, bezczelnie chwyciła jadącego Greka za
kołnierz i zerwała go z osła, a osioł popędził dalej, rad, że balast mu się
gdzieś w krzakach zawieruszył. Faktycznie jednak Grek wcale nie trafił w
krzaki, tylko wisiał nad dróżką, na gałęzi, zahaczony o kołnierz (tak
naprawdę, to to nie był kołnierz, bo wtedy jeszcze takiego gadżetu w
przemyśle odzieżowym niestosowano; było to nie kołnierz, a górna cześć
oplatająca pas i jeden z barków; Grek wisząc musiał wyglądać naprawdę
komicznie). Grek jednak wisiał nisko nad dróżką, dzięki czemu mógł prowadzić
grecki dialog z przejeżdżającym po kilku godzinach następnym Grekiem na
ośle:
- Co ty tam robisz do cholery? - zapytuje ten przejeżdżający Grek.
- Spadłem z osła - odpowiada zapytany.

pozdrawiam serdecznie
Łukasz

--
Korn - Got the Life (god teach me, god hate me)
follow the LEADER (1998) / los angeles, CA.