tipsy

1. Data: 2002-08-21 20:08:00

Temat: tipsy
Od: "Guska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie w Warszawie kogos, kto dobrze robi tipsy i w miare tanio? Czy
mozecie mi cos polecic i w miare mozliwosci podac cene.

Dzieki bardzo i pozdrawiam,

Aga.

1. Data: 2002-08-22 12:25:44

Temat: Re: tipsy
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guska" <m...@a...net> napisał w wiadomości
> Czy znacie w Warszawie kogos, kto dobrze robi tipsy i w miare tanio? Czy
> mozecie mi cos polecic i w miare mozliwosci podac cene.

po pierwsze tipsow sie raczej nie poleca - toz to kara dla paznokci,
a po drugie to jesli juz chcesz to idz do CH wilenska, na parterze jest maly
zaklad kosmetyczny. Pan, ktory tam wykonuje manicure i miedzy innymi tipsy
jest swietny.
poza tym jak go znam to tipsy bedzie ci odradzal.
cen niestety nie znam.

I jeszcze jedna uwaga techaniczna
przed tipsami robi sie manikiur czego efektem sa czasem uszkodzone skorki a
przynajmniej nadwyrezone.
Miedzy manikiurem a nakladaniem tipsow powinno uplynac kilka godzin, zeby
naskorek troszke odpoczal.

mag.

1. Data: 2002-08-22 13:58:22

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:ak2l7g$85a$1@news.gazeta.pl...

> I jeszcze jedna uwaga techaniczna
> przed tipsami robi sie manikiur czego efektem sa czasem uszkodzone skorki
> przynajmniej nadwyrezone.

A skad! Wlasnie nie wolno ruszac skorek przed tipsami.

Sandra

1. Data: 2002-08-22 14:16:18

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A skad! Wlasnie nie wolno ruszac skorek przed tipsami.

mi tak zawsze mowili manikirzysci.
A tak poza tym to jaki sens robienia tipsow skoro sie ma brzydkie paznokcie,
bez manikiuru i z pozarastanymi skorkami?
To moze robic dzien, albo 2 wczesniej manikiur?

mag.

1. Data: 2002-08-22 15:02:26

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:ak2rmr$oqr$1@news.gazeta.pl...

> A tak poza tym to jaki sens robienia tipsow skoro sie ma brzydkie
paznokcie,
> bez manikiuru i z pozarastanymi skorkami?
> To moze robic dzien, albo 2 wczesniej manikiur?

Mi manikiurzystka mowila, ze 2 tygodnie przed nie wolno ruszac skorek, bo
potem boli (przynajmniej mnie).
Zrobic mozna potem.
Jaki sens tipsow przy brzydkich paznokciach - odpowiedz tkwi w pytaniu ;)
Przeciez ich pod tipsami nie widac.

Sandra

1. Data: 2002-08-22 19:14:28

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest swietny.
> poza tym jak go znam to tipsy bedzie ci odradzal.

ok, dziekuje bardzo. :)

Jeszsze jedno pytanie, dlaczego ten pan nie poleca tipsow??

Pozdrawiam,

Aga

1. Data: 2002-08-23 04:39:41

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guśka" wrote:

> Jeszsze jedno pytanie, dlaczego ten pan nie poleca tipsow??

Bo nie umie ich dobrze zrobić.

--
GABi

1. Data: 2002-08-23 04:45:49

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie wrote:

> po pierwsze tipsow sie raczej nie poleca - toz to kara dla paznokci,

Bzdura

> [...]
> jest swietny.
> poza tym jak go znam to tipsy bedzie ci odradzal.

To po jakiego grzyba, ma tam iść ???
Dobrze wykonane tipsy, nie niszczą paznokci.
Wręcz przeciwnie, wzmacniają je, a po ich zdjęciu,
wyglądają zdrowiej :-O
warunek:
To trzeba naprawdę umieć zrobić.
Co druga manikiurzystka w Warszawie, to kryminał.

Ja mogę Ci jedną polecić, ale z Piastowa.

> cen niestety nie znam.

Są porównywalne.

Nowe tipsy ednio 120 zł
uzupełnienie 80zł

> I jeszcze jedna uwaga techaniczna
> przed tipsami robi sie manikiur czego efektem sa czasem uszkodzone skorki a
> przynajmniej nadwyrezone.

Właśnie nie robi się.

> Miedzy manikiurem a nakladaniem tipsow powinno uplynac kilka godzin, zeby
> naskorek troszke odpoczal.

Nie ma co odpoczywać, bo skórek się nie rusza :-O

--
GABi

1. Data: 2002-08-23 07:04:30

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki sens tipsow przy brzydkich paznokciach - odpowiedz tkwi w pytaniu ;)
> Przeciez ich pod tipsami nie widac.

no ale skorki widac

mag.

1. Data: 2002-08-23 07:07:46

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> magia/maggie wrote:
> Dobrze wykonane tipsy, nie niszczą paznokci.
> Wręcz przeciwnie, wzmacniają je, a po ich zdjęciu,
> wyglądają zdrowiej :-O

To moze mam dziwne kolezanki, ktorego chodza do zlych gabinetow,
bo nie raz widzialam u nich skutki tipsow i nikomu nie polecam.

mag.

Ujawnijcie sie :-)
blizny
Trwała na rzęsach??