tipsy zel stargard szczecinski

1. Data: 2003-08-02 20:22:04

Temat: tipsy zel stargard szczecinski
Od: "bart" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

nigdy nie mialam tipsow a chce przedluzyc paznokcie na slub czy ktos zna
dobra "tipsiarke" w stargardzie zebym nie nusiala sie wstydzic w kosciele :)

pozdrawiam
Martyna

1. Data: 2003-08-03 09:40:45

Temat: Re: tipsy zel stargard szczecinski
Od: "Elmira" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bart" <b...@i...pl> wrote in message
zebym nie nusiala sie wstydzic w kosciele :)

aha... to teraz po to do kosciola sie chodzi...

1. Data: 2003-08-03 09:54:53

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elmira" <e...@i...pl> napisał:

> zebym nie nusiala sie wstydzic w kosciele :)
> >

> aha... to teraz po to do kosciola sie chodzi...

Niee.. no koleżanka przecież pisała, że na ślub idzie :).

________
sheba 20 - co ostatnio conajmniej 2 razy w miesiacu jest na jakimś ślubie

1. Data: 2003-08-03 20:10:11

Od: "Elmira" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sheba20" <j...@w...pl> wrote in message

> Niee.. no koleżanka przecież pisała, że na ślub idzie :).

ok, czepiam sie, jak zawsze... tetryczka ze mnie...:)

1. Data: 2003-08-05 14:01:43

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bart" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> nigdy nie mialam tipsow a chce przedluzyc paznokcie na slub czy ktos zna
> dobra "tipsiarke" w stargardzie zebym nie nusiala sie wstydzic w kosciele
:)

Na ul. Szczecińskiej przy basenie OSiR-u jest kosmetyczka. Ona to robi
podobno najlepiej w Staragrdzie.

Pozdrawiam. Variete.

Pryszcz-gula pod skórą
Gdzie? (Wa-wa)