tlumaczenie

1. Data: 2005-01-31 09:36:46

Temat: tlumaczenie
Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam dziewczyny
mam prosbe, czy ktoras z Was pomoglaby mi przetlumaczyc to na nasze ??
niestety u mnie cienko z tym rosyjskim, mniej wiecej wiem ile czego i jakim
szydelkiem, chodzi dokladnie o opis co i jak po kolei.
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=54564&PhotoID=483015
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=54564&PhotoID=482994
chodzi mi o : kapelisik z nr 4 ze strony 3 .
Bede bardzo wdzieczna.

Pozdrawiam:
Edyta
GG: 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl/

1. Data: 2005-02-01 09:19:38

Temat: Re: tlumaczenie
Od: "stynka pracuje" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebne będzie 150 g czerwonej wełny (300m/100g) o podwójnym splocie,
szydełko nr 4.
Nabrać 3 oczka łańcuszka i wydziergać 8 półsłupków w 2. oczko łańcuszka.
Następnie szydełkować spiralnie półsłupkami, dodając półsłupki w dowolnym
porządku w ten sposób, by utworzyć płaskie koło o średnicy 1-16 cm.
Następnie wydziergać bez dodawania jeszcze 10 cm na boki kapelusza. W
następnym okrążeniu dodawać półsłupki co 2. oczko. Kontynuować szydełkowanie
ronda półsłupkami na szerokość 10 cm. Zakończyć okrążeniem do tyłu.

Pozdrawiam,
stynka

1. Data: 2005-02-01 10:24:33

Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
dziekuje serdeczne :)))
Jestem naprawde bardzo wdzieczna, Dobra Kobitko
Czy moge sie jeszcze kiedys zglosci do przetlumaczenia ????

Użytkownik "stynka pracuje" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szydełkowanie
> ronda półsłupkami na szerokość 10 cm. Zakończyć okrążeniem do tyłu.

do monik.k.@wp.pl z wyrazami najgłebszego współczucia
chwale sie (niesmialo)
sukienka...
[xxx] ocean unicorns