tlusta cera a tradzik

1. Data: 2003-09-16 09:18:49

Temat: tlusta cera a tradzik
Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie, jak odroznic tlusta cere od tradziku, bo przeciez przy tradziku
tez sie skora przetluszcza, a przy tlustej cerze wyskakuja czasem jakies
krostki. wiec po czym poznac, ze to nie tradzik, a tylko tlusta cera. zawsze
myslalam ze mam tradzik, a tu mi kosmetyczka mowi, ze nie.

pozdro. nina

1. Data: 2003-09-16 15:36:58

Temat: Re: tlusta cera a tradzik
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co innego pryszcz od czasu do czasu, a co innego trądzik- ciagłe probleemy z
pryszczami, w sporym nasileniu.

1. Data: 2003-09-16 17:01:00

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
zawsze
> myslalam ze mam tradzik, a tu mi kosmetyczka mowi, ze nie.

Trądzik to jest dużo rozsianych koło siebie krostek, pory są wyraźnie
powiększone. A przy cerze tłustej masz skórę wszędzie świecącą się, również
na policzkach, i od czasu do czasu może pojawić się jakiś pryszcz.

Elvira

1. Data: 2003-09-17 11:08:22

Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
również
> na policzkach, i od czasu do czasu może pojawić się jakiś pryszcz.

no to mam problem, skora mi sie swieci, mam rozszerzone pory i troche
krostek, na czole, nosie, po bokach twarzy, na brodzie. to jest tradzik, czy
nie?

n.

1. Data: 2003-09-17 16:36:01

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> no to mam problem, skora mi sie swieci, mam rozszerzone pory i troche
> krostek, na czole, nosie, po bokach twarzy, na brodzie. to jest tradzik,

Możliwe, że tak. Zwłaszcza jeśli te krostki są takie zaognione i ropne.

Elvira

Jaką formę ćwiczeń wybrać?
[gdańsk, solarium] gdzie polecacie?
tusz do rzęs dla alergików