tlusta cera i zawsze kila krostek..pomocy

1. Data: 2003-08-29 16:50:21

Temat: tlusta cera i zawsze kila krostek..pomocy
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze jestem tu nowa :) ale fajnie tu, mam nadzieje ze mi pomozecie.

Mam tlusta cere (niestety) i nie moge sie pozbyc krost. Wprawdzie en ijest
ich wiele ale sa. Najpierw wybuduje sie jedna, potem kolo niej zaraz sa
nastepne. I co ja mam robic? najwiecej jest w kolo nosa i w tych zakamarkach
i na czole.

Bylam u dermatologa ale mi nei pomogla, a ja mam 20 lat i nie chce lazic w
pryszczach :)

Macie jakis sprawdzony cud na to?

Dzieki z gory
...<<<Ania>>>...

1. Data: 2003-08-29 17:13:49

Temat: Re: tlusta cera i zawsze kila krostek..pomocy
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-29 18:50:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Bursztynka* skreślił te oto słowa:

> Macie jakis sprawdzony cud na to?

Cudów nie ma :/
Oprócz czestego peelingu i stosowania kremów regulujacych wydzielanie
sebum, w sytuacjach awaryjnych polecam krem Clerasil ( czy tak jakos sie to
pisze) - mocno wysusza (ale przy tlustej cerze to nei problem). Nakładaj
punktowo gruba warstwe, najlwpiej na noc - rano pryszcza juz nie powinno
byc, albo bedzie mniejszy i po nastepnej nocy zniknie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-29 21:47:07

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Cudów nie ma :/

No jak to nie? A Effeclar? :)
Pamiętacie, jak był boom na grupie i "wszystkie" to kupowały ? ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy, ale wściekamy się,
gdy tego nie dostajemy. Dlatego jesteśmy takie fascynujące

1. Data: 2003-08-29 22:10:56

Od: "Lia" <L...@p...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No jak to nie? A Effeclar? :)
> Pamiętacie, jak był boom na grupie i "wszystkie" to kupowały ? ;-)

Sama uzywalam... ale to systematyka a nie cud ;)

Lia

1. Data: 2003-08-30 10:47:17

Od: "Nikita" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> Macie jakis sprawdzony cud na to?

Witaj Bursztynko :)

Ja mam ten sam problem. Byłam już kilka razy u dermatologa i dalej to samo
:( Stosowałam również inne środki a nawet kurację Diane 35 i też nic nie
pomogło :( Ostatnio zakupiłam bardzo zachwalany na Wizażu krem Diacneal
firmy Avene (jest to krem przeznaczony do cery trądzikowej). Krem ten działa
złuszczająco, wygładza skórę i likwiduje istniejące zmiany trądzikowe.
Działa też na przyczyny powstawania trądziku. Stosuję jeszcze krem Erisa
OCTOPIROX z serii Pharmaceris T (jest to krem przeznaczony do skóry
łojotokowej ze skłonnością do łuszczenia; ja stosuję go tylko na strefę T).
Czasem uzupełniam jeszcze kurację maścią cynkową. Oba te kremy stosuję na
noc. Na dzień pod makijaż stosuję delikatny krem nawilżający Eris z serii
Pharmaceris A z witaminami A, E, C, B5. Staram się również pić dużo wody
mineralnej. Nie chcę zapeszać, ale jak do tej pory kuracja ta zdziałała u
mnie cuda - moja skóra jest nie do poznania i nowe krosty nie pojawiają się
:)

Pozdrawiam bardzo serdecznie

Niki

1. Data: 2003-08-31 07:57:10

Od: "Kosa Kostrzewska" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bursztynka <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> nastepne. I co ja mam robic? najwiecej jest w kolo nosa i w tych zakamarkach

Ja codziennie rano i wieczorem uzywam Clean&Clear zelu do mycia twarzy, potem
toniku przeciw wagrom. Na ewentualne krostki uzywam kremu Benzacne (ok 6
zlotych w aptekach, 5% i 10%). Dwa razy w tygodniu peeling i czasem maseczka
peel-off z wyciagiem zielonej herbaty (AVON). Uzywam tez kremu nawilzajacego
ogorkowego z serii Ziaja raz na dwa dni (dobrze nawilza i lekko rozjasnia skore).

Tak jak napisaly dziewczyny, cudow nie ma, jest systematycznosc. Krostki od
razu nie zejda i potrzeba troche czasu zeby skora sie "uspokoila" dzieki
kosmetykom.

Zastanawiam sie tez ile masz lat, bo to moze byc wina burzy hormonow.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-09-01 13:20:04

Od: "oniOn" <djozon@_N_O_S_P_A_M_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Nikita wrote:

[...]

Witam.
Po przeczytaniu tego postu zajzalem do mojej kosmetyczky i odszukalem ten
krem,
ktory mi kiedys przyniosla siostra. Balem sie go uzywac, gdyz nie
wiedzialem, czy
on czasem nie bedzie mi tak zluszczal skory, ze bedzie ona caly czas
schodzic - w dzien,
w nocy, niczym skora weza. Czy ten krem powoduje cos takiego ?

--
# z pozdrowieniami
# oniOn : djozon(at)poczta(dot)fm

1. Data: 2003-09-01 19:46:09

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prawie 20 lat. W palnie wizyta u kosmetyczki. druga w moim zyciu.
Pierwszej nie wspominam milo :) Mam duzo kremow i mam ten benzacne ale 5 %
tylko boje sie ze wysuszy mi skore. Mozna go stosowac co kazda noc?

Użytkownik "Kosa Kostrzewska" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bis9om$m5o$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-09-01 19:48:57

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam effeclar ale zel do mycia, ja juz sama nei wiem co uzywac, mam tego w
domu mnostwo, wszsystko mojego mlodzszego brata, przepisane pzrez
dermatologow :)

1. Data: 2003-09-01 20:04:07

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bursztynka napisał/a w news:bj07r4$vo1$1@news.atman.pl:

> mam effeclar ale zel do mycia [ciach]

Odpisuj POD cytatem. Dzięki.

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

Kolczyki.
krem powiekszajacy biust "Top Model"
[Warszawa] gdzie seria AA Reti+Vit
jaka farba do włosów??