tłuste czoło i nos, helppp

1. Data: 2004-09-19 22:22:17

Temat: tłuste czoło i nos, helppp
Od: "Benqu" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić? Choćbym to bardzo gorącą wodą mył i mył i tak za parę minut
świecę się na nosie i czole. Reszta ok, nawet jakby trochę podrażniona i za
sucha ale czoło i nos są koszmarnie tłuste. Jeśli to ma znaczenie czyjej
twarzy dotyczy to jestem facetem. Poradzi ktoś???
pozdrawiam
benek

1. Data: 2004-09-19 22:23:11

Temat: Re: tłuste czoło i nos, helppp
Od: "Benqu" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aj, zapomniałem, sorki, jakby kto pisał na priv to jest wstawka antyspam
benek

1. Data: 2004-09-20 08:44:05

Od: pietlek <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Sep 2004 00:22:17 +0200, Benqu wrote:

> [...]
> sucha ale czoło i nos są koszmarnie tłuste. Jeśli to ma znaczenie czyjej
> twarzy dotyczy to jestem facetem. Poradzi ktoś???
Hej,
Nie myj twarzy gorącą wodą, powinna być letnia.
A to, że masz tłuste czoło/nos to oznacza, że masz taką
cerę(mieszana, tłusta strefa T), a co za tym idzie, powinineś używać
kosmetyków do swojego typu cery. W archiwum grupy znajdziesz ogrom
informacji nt tłustej/mieszanej cery.
pozdr
p.

1. Data: 2004-09-20 09:16:41

Od: Marta <maretusia*@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Benqu napisał(a):

> [...]
> sucha ale czoło i nos są koszmarnie tłuste. Jeśli to ma znaczenie czyjej
> twarzy dotyczy to jestem facetem. Poradzi ktoś???

Kup sobie krem matujacy ale nawilzajacy

1. Data: 2004-09-20 09:24:23

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

zacznij od pielegnacji
odpowiedni zel do mycia twarzy, potem tonik i na to po wyschnieciu krem.
Nie powinienes miec problemow.
Polecam serie z firmy soraya

1. Data: 2004-09-20 09:25:16

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

soraya albo anty albo matujaca.
Pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-09-20 09:45:30

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Benqu <n...@g...pl> napisał(a):
> Choćbym to bardzo gorącą wodą mył i mył i tak za parę minut
> świecę się na nosie i czole.

zupełnie prawidłowa reakcja skóry. gorąca woda powoduje przetłuszczanie skóry
tak twarzy, jak i głowy. a myjąc i myjąc, zmywasz naturalną warstwę lipidową
i skóra musi się później bronić, produkując większą ilość tłuszczu. myj
letnią wodą, nie za długo, żelem oczyszczającym i odblokowującym pory. po
myciu tonik matujący i takiż krem, o ile jako facet znosisz kremy na twarzy.
choć mnie akurat kremy matujące niewiele dają. działają tak samo, jak
nawilżające. ważne, byś zbytnio nie przesuszał skóry, gdyż wtedy broni się
ona przetłuszczaniem.

1. Data: 2004-09-20 11:41:28

Od: "Benqu" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Noo... mądre to wszystko co piszecie.
Faktycznie może ta moja skóra się broni bo dotychczasową metodą była bardzo
gorąca woda, gąbka i mydło. Nie wiem co prawda jak długo wytrzymam żeby ten
krem smarować ale spróbuję. Wielkie dzięki wszystkim!!!
benek

1. Data: 2004-09-20 17:49:55

Od: "Ewa" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam jeden kremik nawilżający "Długotrwały efekt matujący" Garnier Czysta
Skóra (błękitny).

1. Data: 2004-09-20 20:12:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Sep 2004 13:41:28 +0200, Benqu <n...@g...pl> wrote:
: Noo... mądre to wszystko co piszecie.
: Faktycznie może ta moja skóra się broni bo dotychczasową metodą była bardzo
: gorąca woda, gąbka i mydło.

o matko z corka. jak mozna sobie taka krzywde robic?

wyrzuc to mydlo, nabadz jakis delikatny zel do mycia i krem nawilzajacy.
i zadnej goracej wody.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

pytanko o sprzedawce...
problem z miejscowo przesuszona skora
kosmetyczka