mam problem z oddawaniem stolca... proszę o pomoc

11. Data: 2009-10-12 07:26:46

Temat: Re: mam problem z oddawaniem stolca... proszę o pomoc
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bezSzczescia" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:haskmn$1uk9$1@news.mm.pl...

> Płynów tak, głównie wody.
> z jedzenia zazwyczaj to kanapka rano (kiełbasa+pomidor),
> chude mieso i ryż/ziemniaki + surówka na obiad

Książka kucharska każe zwiększyć ilość tłuszczu i soli. Norma to 100g
tłuszczu i 10g soli. Jedz przez dwa dni po ludzku i powinno zadziałać.

> Codziennie też jem jakiś baton/wafelek (50gr)
> na kolacje kanapka lub wafle ryżowe
> co kilka dni jabłko, co kila dni świeży sok z marwitu
> z 2x tygodniu pizza, piwo.
> Fakt owoców mało, muszę iść do sklepu uzbroić się w banany i śliwki ;-)
> Dziś jest szczęśliwy dzień bo się wypróżniłem, na dwa razy ale się udało.
> Tylko że zawsze jak mi się uda nieźle wypróżnić to stolec jest rzadki,
> Mam wrażenie że jak ma taką normalną konsystencję to muszę mocno przeć
> i wychodzi cienki, i tego się najbardziej obawiam ale jeszcze to będę
> obserwował.

Powinno się jeść to na co mamy ochotę ale w naszym klimacie tłuszcz jest
konieczny. Sól w każdym klimacie.
S*

12. Data: 2009-10-12 15:54:48

Od: "jarek d." <d...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płynów tak, głównie wody.

Szklanka soku z kapusty kiszonej czyni cuda.
Poza tym smakuje rewelacyjnie :-)

jarek d.

13. Data: 2009-10-12 20:27:20

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chude mieso i ryż/ziemniaki + surówka na obiad
> Codziennie też jem jakiś baton/wafelek (50gr)
> na kolacje kanapka lub wafle ryżowe
Za dużo tego ryżu, wykreśl go z diety na kilka dni .

> ... co kila dni świeży sok z marwitu
Co to jest marwit? Firma? Owoc?
Jak mieszanka marhewki i witamin, to też wykreśl.

I czekoladowy wafelek też wykreśl.

14. Data: 2009-10-12 20:51:17

Od: "bezSzczescia" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mieszanka marhewki i witamin, to też wykreśl.

jednodniowy sok świeżo wyciskany z pomarańczy lub marchwi
wykreślam

> I czekoladowy wafelek też wykreśl.

będzie ciężko ale trzeba to trzeba

tymczasem jem jabłka i w małych ilościach banany, i pomaga

15. Data: 2009-10-12 20:52:31

Od: "bezSzczescia" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Książka kucharska każe zwiększyć ilość tłuszczu i soli. Norma to 100g
> tłuszczu i 10g soli. Jedz przez dwa dni po ludzku i powinno zadziałać.

czy to musi być tłuszcz z mięsa ?

16. Data: 2009-10-12 22:02:16

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "bezSzczescia" napisał:
> czy to musi być tłuszcz z mięsa ?

tylko tłuszcze zwierzęce są "kompletne" dla człowieka, to znaczy że
zawierają takie skłądniki i w takich ilościach i proporcjach jakich człowiek
potrzebuje, wszystko inne szkodzi!!!

17. Data: 2009-10-13 07:38:28

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to musi być tłuszcz z mięsa ?

Każdy tłuszcz i każda sól działa rozwalniająco. Olej rycynowy i siarczan
magnezu są najszybsze.
Jedzenie ma sprawiać przyjemność. Większość ludzi lubi masło. Chude mięso
podaje się z tłustym sosem itd.
Są wyroby bardzo tłuste gdzie nie widać tłuszczu (parówki, pasztet, węgorz,
śmietana itd.)

Wszystko zależy od tego czy tłuszczu nie lubisz czy ktoś Ci wmówił że jest
niezdrowy?
Niezdrowy jest nadmiar. Ciekawe jest że człowiek trawi całkowicie do 150g.
Nadmiar częściowo wydala.
Przeciwnie niż cukry (węglowodany). Te są trwione w całości i w każdej
ilości.
S*

18. Data: 2009-10-13 19:32:33

Temat: tłuszcze i kamień
Od: "bezSzczescia" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niezdrowy?
> Niezdrowy jest nadmiar. Ciekawe jest że człowiek trawi całkowicie do 150g.

Ktoś mi wmówił :-), ja się mało ruszam, tz. teraz będę miał
po 2-3 treningi w tygodniu, ale przez większość
dnia siędzę jednak przed komputerem (praca, studia, nauka - nie ma wyjścia)
więc uważałem że spalam mniej kalorii i tłuszczu.

Przypuszczam też że w takim razie tłuszcz w czekoladzie
nie jest gorszy od tego np. w maśle.

Jeszcze zastanawia mnie, w pracy mamy czajnik, ów czajnik
jest cały od kamienia w środku, jak nalewam z niego wody,
to kamień jest na dnie kubka i na powierzchni wody. Czy długotrwałe
spożywanie tej wody (codziennie z 3-4x) z kamieniem może mieć
zgubne skutki ?

19. Data: 2009-10-14 07:43:15

Temat: Re: tłuszcze i kamień
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjścia)
> więc uważałem że spalam mniej kalorii i tłuszczu.

Człowiek leżący potrzebuje 1400 kcal. Taki jak Ty 2000. Maratończyk trochę
więcej.
Każdy dorosły potrzebuje białka i tłuszczu. Tłuszcz można wyprodukować
samemu z węglowodanów (wiedzą o tym hodowcy świń - świnia jest analogiem
człowieka). Białko sprawia że człowiek się wolniej starzeje niż np. motyl,
który je tylko cukry.
Rzecz w tym że normy (minimum) białka i tłuszczu są dla wszystkich
jednakowe. Oznacza to że 100g tłuszczu i 70g białka to około 1200 kcal. Tyle
MUSISZ mieć z tłuszczu i białka. Dopiero reszta z węglowodanów. Są tacy co
wolą wszystko z bialka i tłuszczu.
Jedz to co lubisz (dodatkowo do minimum bialka i tłuszczu).

> Przypuszczam też że w takim razie tłuszcz w czekoladzie
> nie jest gorszy od tego np. w maśle.

W czekoladzie może być tłuszcz kakaowy lub inny roślinny. Kiedyś był albo
kakaowy albo masło.

> [...]
> to kamień jest na dnie kubka i na powierzchni wody. Czy długotrwałe
> spożywanie tej wody (codziennie z 3-4x) z kamieniem może mieć

Woda gotowana jest wolna od bakterii. Przy okazji wytrącają się minerały. To
może być szkodliwe.
Kiedyś wszyscy pili piwo bo proces warzenia zabijał bakterie a nie wytrącał
minerałów.

Nie wmawiaj sobie sam bo znowu może być pomyłka. Zauważ że wszystkie
niemowlęta rozwijają się podobnie bo są żywione zgodnie z normami żywienia.
Potem bywa różnie.
Normy białka, tłuszczu i soli są OBOWIĄZKOWE dla wszystkich. Eksperymenty
zostaw fachowcom.
S*

20. Data: 2009-10-14 15:16:31

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Szczepan Białek" napisał:
> Każdy dorosły potrzebuje białka i tłuszczu.

odpowiedniego białka, odpowiedniego tłuszczu i jeszcze wiele innych
rzeczy!:O0

> Tłuszcz można wyprodukować samemu z węglowodanów
> (wiedzą o tym hodowcy świń - świnia jest analogiem człowieka).

stary, ale teraz palnołeś, weż może zacznij rok czasu wcinać trawę i
zobaczymy czy przytyjesz?:O)

mam problem z zoladkiem.....
metoda Satro
Co sądzicie o pramolanie?