to coś znaczy?

21. Data: 2006-08-21 23:14:56

Temat: Re: to coś znaczy?
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 22 Aug 2006 01:09:16 +0200, na pl.rec.ogrody, Jerzy Nowak napisał(a):

>Oczywiście tego nikt by nie chciał.
>Ale to - czemu nie? Masz coś przeciw? Ja uważam, że następnym
>papieżem będzie właśnie Murzyn. Jest kilka typowań.

> Piotrze! Jesteś rasistą?

Panowie, przecież ja jestem Murzynem.
Grałem w kosza z Ryśkiem (bo wszystkie Ryśki to fajne chłopaki).

Pozdrawiam
piotrs

22. Data: 2006-08-21 23:19:34

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):

> Panowie, przecież ja jestem Murzynem.
> Grałem w kosza z Ryśkiem (bo wszystkie Ryśki to fajne chłopaki).

Znaczy się albinos? Teraz wiem dlaczego golisz głowę!
:-)
pozdr. Jerzy

23. Data: 2006-08-21 23:31:48

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 22 Aug 2006 01:19:34 +0200, na pl.rec.ogrody, Jerzy Nowak napisał(a):

> [...]

Bardzo bym się cieszył. Połowa słuchaczy RadiaMaryja uciekłoby na
Antarktydę.

> Znaczy się albinos? Teraz wiem dlaczego golisz głowę!

Dlaczego?
Stare teksty: 1.nic mi w życiu tak nie wyszło jak włosy, 2.widziałeś kiedyś
łysego barana? 3.intelekt wypycha.
(niepotrzebne skreślić)

Pora kończyć, bo na boletusy zeszliśmy i Basia przybije pieczątkę OT do
tematu.
:)

Pozdrawiam
piotrs

24. Data: 2006-08-21 23:43:44

Temat: Re: to coś znaczy? OT
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):

> Bardzo bym się cieszył. Połowa słuchaczy RadiaMaryja uciekłoby na
> Antarktydę.

Bardzo w to wątpię. Zmieniliby pierwej częstotliwość na inna falę.
:-)

> Dlaczego?
> Stare teksty: 1.nic mi w życiu tak nie wyszło jak włosy, 2.widziałeś kiedyś
> łysego barana? 3.intelekt wypycha.
> (niepotrzebne skreślić)

No no, azli można by tu coś pokreślić? Ale [nie skreślić*] zasad nie
znamy? Gdzie kółko a gdzie krzyżyk postawić?
A może zdrapka jakaś a pod nią nagroda?
*pamietamy zbyt dobrze czasy co czekało tych co to skreslali. :-(

> Pora kończyć, bo na boletusy zeszliśmy i Basia przybije pieczątkę OT do
> tematu.
> :)

Oj coś wymiękasz w dysputach "młody" druchu.
;-)
pozdr. Jerzy

25. Data: 2006-08-22 01:13:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:

> Ale to - czemu nie? Masz coś przeciw? Ja uważam, że następnym
> papieżem będzie właśnie Murzyn. Jest kilka typowań.

A czy to nie jest w przepowiedni obwieszczającej niedaleki koniec
świata?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2006-08-22 06:45:38

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiedziałam..;-))))Duzo rzeczy nie wiem i cieszę się gdy czytam posty
pogłebiajace ma wiedzę:))) Dla mnie same korzysci...:))

> Dzięki, że nam to wyjaśniłeś!!!
To tak sie dziekuje???;-)))

> Ja już myślałem, że ten jarząb jakiegoś Antychrysta nam na głowy sprowadzi
> albo będziemy mieli czarnego papieża!!!
>
> Pozdrawiam
> piotrs
Wystarczy ze mamy "czarnego piotrusia" i " piotrusia pana";-)))

27. Data: 2006-08-22 15:32:31

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> A czy to nie jest w przepowiedni obwieszczającej niedaleki koniec
> świata?
Może i tak. Ale skoro tak i nie mamy na to wpływu, to warto poszaleć
- czarnego papieża w końcu jeszcze nie było, więc czego dotąd nie
zaznaliśmy, to popróbujmy ;-)

28. Data: 2006-08-23 23:23:58

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Wychodzą ponownie szafirki i coś , co jeszcze nie wiem
> choć listki podobne do czosnku lub cebulic :-)

U szafirkow armenskich to normalne, ze przed zima wypuszczaja liscie i wraz
z nimi zimuja :)

Pozdrawiam,
Bpjea

kret po raz kolejny...