to dla przecietnego zjadacza mieska

11. Data: 2005-03-11 12:09:04

Temat: Re: to dla przecietnego zjadacza mieska
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
news:slrnd32o11.c7p.mija.szybko@r.a.pl...

> Wyżej wymienione rzeczy kłócą się z moim poczuciem estetytki.
>
> Uszy się przecież używa do np parówek.

Hmm... tak się zastanawiam z czego robi się preparaty kolagenowe w
kapsułkach, no i żelatynę do produkcji kapsułek do leków (?) :)

Gdy zdarzy Ci się łykać jakieś kapsułki, to radzę pomyśleć o uszach,
świńskich, ma się rozumieć, wszak nie jest wykluczone, że je właśnie
połkniesz... ;P

Krystyna

12. Data: 2005-03-11 12:25:36

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> [...]
>
> Gdy zdarzy Ci się łykać jakieś kapsułki, to radzę pomyśleć o uszach,
> świńskich, ma się rozumieć, wszak nie jest wykluczone, że je właśnie

Krysiu - nie tnij moich wypowiedzi w ten sposób, że tracą kontekst.

Do tego, że ich nie rozumiesz i źle interpterujesz już się
przyzwyczaiłem.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

13. Data: 2005-03-11 12:49:14

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądam pl.misc.dieta

> Krysiu - nie tnij moich wypowiedzi w ten sposób, że tracą kontekst.
>
> Do tego, że ich nie rozumiesz i źle interpterujesz już się
> przyzwyczaiłem.

No fajnie, jeśli wycięciem zbędnych cytatów zmieniłam sens Twojej
wypowiedzi o poczuciu estetyki, to wyjaśnij może gdzie go zmieniłam?
A co z odpowiedzią na temat kapsułek? Bo o kontekst uszu, produkcji
żelatyny i jej zastosowanie w farmacji mi chodziło.

Krystyna

14. Data: 2005-03-11 12:59:50

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> No fajnie, jeśli wycięciem zbędnych cytatów zmieniłam sens Twojej
> wypowiedzi o poczuciu estetyki, to wyjaśnij może gdzie go zmieniłam?
Łącząc moje poczucie estetyki, które nie ma nic do konsumpcji uszek
wieprzowych w postaci salcesonu - o ile świnka która nam te uszy dała
do żarcia nie jadła paszy pochodzącej z dajmy na to zwierząt zabitych
w trakcie likwidacji choroby zakaźnej.

> A co z odpowiedzią na temat kapsułek? Bo o kontekst uszu, produkcji
> żelatyny i jej zastosowanie w farmacji mi chodziło.
Patrz wyżej.

--
mj
"5 minut rozmowy z durniem wystarczy by zidiocieć na rok" (c)Ben Akiba

15. Data: 2005-03-11 13:07:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "5 minut rozmowy z durniem wystarczy by zidiocieć na rok" (c)Ben Akiba

a jak to jest z obecnoscia w usenecie?? :))))

16. Data: 2005-03-11 16:34:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d0s4v8$1nj$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> a jak to jest z obecnoscia w usenecie?? :))))

Normalnie. Wszyscy obecni w necie są idiotami ;)

Krystyna

17. Data: 2005-03-11 16:54:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0shbh$6bd$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:d0s4v8$1nj$1@news.onet.pl...

> Normalnie. Wszyscy obecni w necie są idiotami ;)

musisz przeprowadzić badania na szerszej grupie, a nie tylko na własnym
przykładzie,a nastepnie wyciągać tak kategoryczne wnioski ;-)

18. Data: 2005-03-11 17:21:03

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d0si9c$8h4$1@news.onet.pl...

> [...]

> własnym
> przykładzie,a nastepnie wyciągać tak kategoryczne wnioski ;-)

1. Sugerujesz, że za długo z tobą gadam? ;>
2. Ależ to jest logiczna konsekwencja myśli ben Akiby ;)

Krystyna

19. Data: 2005-03-11 21:27:05

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ja np uwielbiam swinskie uszy,
> Uszy się przecież używa do np parówek.
>

>ale shomogenizowane ;( nie ma to jak pochrupać w >całości ;)

Dokladnie!!! Chodzi o to chrupanie! Wspaniala sprawa :)

> To sobie zrób. Na targowiskach można chyba też kupić.
> Są też takie sklepy z wiejską żywnością, wiesz?
>

>bez problemu można kupić tylko musi być z małej >masarni

Ech, kolo mnie niestety wszedzie gdzie pytalam maja owszem tzw wiejskie
salcesony, ale wszystkie jak na zlosc pozbawione sa uszu... A przynajmniej
uszy sa niewidoczne... Raz mi sie udalo trafic w sklepie kolo mnie salceson
ze szczatkowa iloscia uszu, ale byl to raz jeden jedyny i nastepna partia
pomimo iz od tego samego producenta juz owych chrupiacych pysznosci nie
miala :( Jadlam nawet ostatnio u znajomych salceson wlasnej roboty (sami
robia na swieta wedliny) ale tam tez nie bylo uszu... Gdy spytalam dlaczego
ich nie dodali to spojrzeli sie na mnie dziwnie i stwierdzili ze do
salcesonu uszu sie nie dodaje i ze jeszcze sie nie spotkali by tam byly....
Ech.... Szkoda....
Pozdrawiam serdecznie....
Magda, rozmarzona na mysl o salcesonach z uszami :D

20. Data: 2005-03-12 08:17:20

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> 2. Ależ to jest logiczna konsekwencja myśli ben Akiby ;)
Ben Akiba też może się mylić - np mylił się co do mesjasza...

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_
było już martwe" ( /[__
(c)Yamamoto Tsunetomo "Hagakure" <^ |mj

Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?
piora -> pasza -> mieso
Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?
Zboże nie takie zdrowe, jak go malują?
Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?