to ja Wkn - wracam do zywych :)

1. Data: 2002-12-28 09:34:31

Temat: to ja Wkn - wracam do zywych :)
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Strasznie dawno mnie tu nie bylo. Tak sie jakos porobilo, ze nawet moich
dwoch serwet na szydelku, w tym swiatecznej nie skonczylam.
Ale dzis postanowilam sobie podziubac znowu :) Wiec witajcie ponownie
szydelka i niteczki!!!
Skoncze toto i zastanowie sie, czy zostawic sobie wielka okragla szydelkowa
serwete, czy ja komus sprezentowac - nie mam okraglego stolika :(

caluski
wkn

1. Data: 2002-12-28 12:29:08

Temat: Re: to ja Wkn - wracam do zywych :)
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dwoch serwet na szydelku, w tym swiatecznej nie skonczylam.
> Ale dzis postanowilam sobie podziubac znowu :) Wiec witajcie ponownie

Witaj:) Mam nadzieje, ze noga w porzadku i juz z nami bedziesz:)

Elzbieta

1. Data: 2002-12-28 16:17:25

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witaj:) Mam nadzieje, ze noga w porzadku i juz z nami bedziesz:)
>
> Elzbieta

dalej latam o dwoch patykach, teoretycznie bedzie tak jeszcze ze dwa
tygodnie

Dorota

1. Data: 2002-12-28 17:28:29

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dalej latam o dwoch patykach, teoretycznie bedzie tak jeszcze ze dwa
> tygodnie

To sobie siadz !!! i odpocznij :-)))
Zdrowka zycze i ciesze sie, ze juz jestes z nami :-)

Asia

koronki koniakowskie-TV
OT- nauka frywolitek w pasmanterii
Podrecznik kroju i szycia