Re: to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy

From: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Date: Wed, 28 Jan 2009 11:14:40 +0100

Ten facet ma całkiem ciekawe rzeczy do powiedzenia.
Przesłuchałam sobie jego Beyond the Cutting Edge, całkiem ciekawe.
Co prawda do 7 odcinka z 12, ale zawsze.
Na więcej nie miałam czasu, ale.....może kiedyś się wezmę :-).

Co prawda wydaje mi się, że łączy rózne elementy w podejrzany dla mnie
sposób i uprawia pewną teorię spiskową, ale..jednak pokazuje pewne schematy
i ewidentnie się z nimi nie zgadza. A to już coś.
Troszkę rozśmieszyła mnie jego teoria spiskowa (o usypianiu naszych umysłów
i wbijaniu w schematy przez pewną "Niewielką Grupę 'Czymającą Waaadzę' ".
Coż....w dzieciństwie uczymy się przez naśladowanie, potem tyramy i też coś
tam naśladujemy, a potem z tego wyrastamy i.....szukamy własnych środków
wyrazu. Chyba naturalny proces. Jakiegoś specjalnego spisku tu nie widzę).

Ale fajne, fajne.....
Dzieki TRenerze, M.