to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy

1. Data: 2009-01-24 21:37:50

Temat: to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.youtube.com/watch?v=_Aae7l-GQck

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

2. Data: 2009-01-28 10:14:40

Temat: Re: to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten facet ma całkiem ciekawe rzeczy do powiedzenia.
Przesłuchałam sobie jego Beyond the Cutting Edge, całkiem ciekawe.
Co prawda do 7 odcinka z 12, ale zawsze.
Na więcej nie miałam czasu, ale.....może kiedyś się wezmę :-).

Co prawda wydaje mi się, że łączy rózne elementy w podejrzany dla mnie
sposób i uprawia pewną teorię spiskową, ale..jednak pokazuje pewne schematy
i ewidentnie się z nimi nie zgadza. A to już coś.
Troszkę rozśmieszyła mnie jego teoria spiskowa (o usypianiu naszych umysłów
i wbijaniu w schematy przez pewną "Niewielką Grupę 'Czymającą Waaadzę' ".
Coż....w dzieciństwie uczymy się przez naśladowanie, potem tyramy i też coś
tam naśladujemy, a potem z tego wyrastamy i.....szukamy własnych środków
wyrazu. Chyba naturalny proces. Jakiegoś specjalnego spisku tu nie widzę).

Ale fajne, fajne.....
Dzieki TRenerze, M.

3. Data: 2009-01-28 11:56:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> sposób i uprawia pewną teorię spiskową, ale..jednak pokazuje pewne schematy
> i ewidentnie się z nimi nie zgadza. A to już coś.

mam podobne odczucie.
jako całość, sprawia to mało wiarygodne wrażenie, ale nad niektórymi
rzeczami warto by się zastanowić.

bosz, już sie wyobrażam siebie na starość.
będę śledził jutuba z wypiekami na pomarszczonej twarzy
i ostrzegał wnuczki przed niebezpiecznymi zakusami sekty zwanej "życie"

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

4. Data: 2009-01-28 12:08:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .... ostrzegał wnuczki ....

Daj wnuczkom popełniać własne błędy.
A na youtubie będzie wtedy oglądał.... tu biuścik zachwyci tam nóżka, bo
wzrok już nie ten :-).

M.

5. Data: 2009-01-28 12:22:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Daj wnuczkom popełniać własne błędy.
> A na youtubie będzie wtedy oglądał.... tu biuścik zachwyci tam nóżka, bo
> wzrok już nie ten :-).

e tam na jutubie - do parku na ławeczkę pójdę :)

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.
Modlitwa Św. Tomasza

Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)
marcinkiewicz sie zakochał!
A PISALEM O NOWYM STALINIE