toksyczne relacje

81. Data: 2015-07-05 11:40:03

Temat: Re: toksyczne relacje
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-07-03 o 21:36, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-07-03 08:23, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

>Jak tak patrzę na to z perspektywy tej dyskusji i tego, co napisałam, to
>dochodzę do wniosku, że to w sumie banał, który pewnie nikomu nie jest
>obcy.

To tylko kontekst Ci się zmienił. Niektóre trybiki przyhamowały i percepcja
od razu inna :-)

82. Data: 2015-07-05 15:48:50

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2015 o 22:29, Penetrator pisze:
> Pszemol
> - pokaż cytowany tekst -
> Co Ty wygadujesz? Czy Ty cos wąchasz?
>
> Naucz się czytać ze zrozumieniem...zboczeńcu

tu wiekszosc czyta ze zrozumieniem, serio serio

--
gazebo

83. Data: 2015-07-05 15:52:45

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2015 o 08:20, FEniks pisze:

> Drobna nadreaktywność, he he.
>
> Ewa

biorac pod uwage, ze malzenstwa sa zle, a przynajmniej ja dojrzalem do
takiego stwierdzenia, to coz moglbym tu dodac :)) w morde mozna walnac
na wiele sposobow tylko czasem nie warto a pozniej tym bardziej nie
warto, jest jeszcze spopro rzeczy, ktore moga sprawiac nam radosc, dolac
cos komus do piwa na przyklad :)))

--
gazebo

84. Data: 2015-07-05 16:14:17

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2015 o 08:23, FEniks pisze:

> [...]
> najlepszej intencji. Kwestia pewnych utartych ról, z których trudno się
> każdemu wyzwolić, nadmiernych emocji z tym związanych, szkoda gadać.

propozycja jest taka zeby darowac sobie intencje

--
gazebo

85. Data: 2015-07-05 16:16:13

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2015 o 10:24, FEniks pisze:

> A niektórzy byli za mali, kiedy był mały.
>
> Ewa

poniekad racja, mam jeszcze kawalek pola kolo sadu, moze by tak pomidory
dobrze wygladaly

--
gazebo

86. Data: 2015-07-05 16:47:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 o 11:40, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> To tylko kontekst Ci się zmienił. Niektóre trybiki przyhamowały i
> percepcja od razu inna :-)

Kontekst obrany z emocji oraz tych wszystkich szczegółów i zaszłości
(których NB tak się niektórzy domagają), a sprawa wydaje się prosta.
Szkoda, że niestety tylko w tym kontekście i na odległość.

Ewa

87. Data: 2015-07-05 16:50:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-05 o 15:52, gazebo pisze:

> biorac pod uwage, ze malzenstwa sa zle

Trzeba to jakoś sprzedać LGBT.

Ewa

88. Data: 2015-07-05 16:50:39

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2015 o 16:49, Penetrator pisze:
> Ghost
>

> Użytkownik "Penetrator" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Hahahahaha :-)
> Jakiś pocisk chyba ci te resztki mózgu spenetrował.
>

> Większość co tu pisze to przygłupy lub psychiatryczni ciebie zaliczam do przygłupa.
> Bo naprawdę nie wiedzieć w jakim kraju się żyje, jak niszczy sekta ten kraj, jak
manipuluje przygłupami jak Chiron i podpuszcza, to świadczy o braku świadomości.
> Feniks znowu ze świadomości seksualnej robi odruchy, to już katolicka ikselka jest
sympatyczniejsza i dlatego ją lubiłem bo była bardziej otwarta na te tematy co jest
ciekawą wymianą poglądów, ale od Feniks zawsze wieje taki chłód i tak upośledzone
komentarze że mi się kojarzy z zakonnicą a nie kobietą.

Dochodzenie proszę zostawić profesjonalistom.

--
za prhm-p

89. Data: 2015-07-05 16:55:34

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2015 o 16:50, FEniks pisze:

> Trzeba to jakoś sprzedać LGBT.
>
> Ewa
nie takie ruchy upadaly :)

--
gazebo

90. Data: 2015-07-05 16:58:53

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Szkoda, że niestety tylko w tym kontekście i na odległość.

No niestety tylko gdy problem daleko jesteśmy w stanie łatwo wyłączyć
naszego zwierzaka i myśleć jak człowiek :-)

Taki pomysł
O wojnie płci, jej przyczynie i skutkach.
Poradnik: jak być fanatykiem ateistycznym? Część I
Oglądacie grę o tron?
Moje posty najciekawsze