tonik do cery bardzo wrażliwej

1. Data: 2005-05-19 08:40:31

Temat: tonik do cery bardzo wrażliwej
Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuje bardzo delikatnego toniku do cery wrażliwej. Jak dotąd kupowałam
toniki dla cery suchej i wrażliwej - AA Oceanic, Nivea, Loreal, ale niestety
podrażniają moją skórę, wyskakują mi czerwone plamy na buzi, które znikają
dopiero po kilku godzinach.
Co polecacie dla tak wymagającej skóry jak moja ?

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2005-05-19 09:22:31

Temat: Re: tonik do cery bardzo wrażliwej
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poszukuje bardzo delikatnego toniku do cery wrażliwej. Jak dotąd kupowałam
> toniki dla cery suchej i wrażliwej - AA Oceanic, Nivea, Loreal, ale

Polecam tonik ogórkowy Zaji - ja tez mam uczulenie na AA i większość
teoretycznie niealergizujących kosmetyków. Ziaja jeszcze nigdy mi nie
zaszkodziła.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-05-19 09:24:45

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alicja napisał:

> Co polecacie dla tak wymagającej skóry jak moja ?

Tylko sie nie przewróć: płyn do hig. intymnej.

Nie uzywam, bo mam cerę bezproblemową, ale osoba mi bliska z
powidzeniem, zalecone to było przez alergologa-dermatologa.
--
pa, Basia

1. Data: 2005-05-19 09:25:58

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BasiaBjk napisał:

> Tylko sie nie przewróć: płyn do hig. intymnej.
>
> Nie uzywam, bo mam cerę bezproblemową, ale osoba mi bliska z
> powidzeniem, zalecone to było przez alergologa-dermatologa.

aha, oczywiście jako mydło, a nie tonik.
--
pa, B.

1. Data: 2005-05-19 09:30:56

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Tylko sie nie przewróć: płyn do hig. intymnej.

A tak, ja też uzywałam, ale teraz kupiłam sobie zel Vipery (kilka wątków
niżej).

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-05-19 09:59:12

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Polecam tonik ogórkowy Zaji - ja tez mam uczulenie na AA i większość
> teoretycznie niealergizujących kosmetyków. Ziaja jeszcze nigdy mi nie
> zaszkodziła.

A czy używałaś też mleczka kosmetycznego z tej serii ?

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2005-05-19 10:05:13

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aha, oczywiście jako mydło, a nie tonik.
> --
> pa, B.

To musze przetestować na sobie koniecznie, bo wszelkie żele do mycia twarzy
działają na moją twarz wybitnie ściągająco i podrażniająco.
Dzięki !

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2005-05-19 11:34:52

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy używałaś też mleczka kosmetycznego z tej serii ?

Nie używam mleczek kosmetycznych w ogóle, tylko żele do mycia twarzy, ale
jeśli chodzi o Ziaję, to od kilku lat uzywam kremów (róznych) oraz toników.
Nic nie piecze, zero podrażnień.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-05-20 06:33:23

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje bardzo delikatnego toniku do cery wrażliwej.
poszukaj w ofercie Avene

1. Data: 2005-05-20 08:31:05

Od: "kd" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie polecam rewelacyjny tonik firmy Phyto Sintesi, który
b.dobrze nawilża cerę wrażliwą:
http://www.phytosintesi.com.pl/sklep/?d=produkt&id=3
5

Pozdrawiam
KD

Balsam Johnson'a/Szukam tuszu do rzęs
balsam cud + spodziewane pieczenie + niespodziewana wysypka
produkty regionalne - w wojewodztwach
AA AquaIce
jakie kwasy? jaki krem?