torba na kolkach na zakupy - pytanie

1. Data: 2003-05-28 16:23:04

Temat: torba na kolkach na zakupy - pytanie
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy macie taka torbe? jesli tak, to poradzcie, na co zwrocic uwage przy
zakupie? czy sa takie wozeczki jakos skladane, zeby sie zmiescily do
bagaznika samochodu?

jestescie zadowoleni z takiej torby na kolkach? zawsze mi sie wydawalo, ze
taka torba to dla staruszki, ale boli mnie kregoslup od dzwigania siat, a
robie zakupy ciezkie i niecodziennie, z parkingu do klatki jest kawalek...

1. Data: 2003-05-28 20:35:13

Temat: Re: torba na kolkach na zakupy - pytanie
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robie zakupy ciezkie i niecodziennie, z parkingu do klatki jest kawalek...

Witam. Mam taką torbę już kilka lat. Co prawda zmieniałam ją kilka razy, ale
teraz już wiem na co zwrócić uwagę. Nie kupuj tanich toreb- szkoda pieniędzy,
kólka rozlatują się po tygodniu, rączka wygina lub łamie, byle jaki materiał
puszcza na szwach. Musisz zwrócić uwagę na jakość kółek- muszą być solidne,
rączka na tyle długa aby wózek nie skrobał Cię po piętach, musi być lekki. Pod
workiem na zakupy powinna być podpórka. Wózki są na ogół składane i świetnie
mieszczą się w bagażniku. Ja swojego wózka nie niosę nawet po schodach tylko
ciągnę na 2 piętro, dlatego nie kupuj byle jakiego.Ostatni służy mi drugi rok.
Pozrowienia.

1. Data: 2003-05-29 10:20:38

Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Mam taką torbę już kilka lat. Co prawda zmieniałam ją  kilka razy, ale
> teraz już wiem na co zwrócić uwagę.

narobilas mi "smaku" opisem funkcjonalnosci takiej torby. czy moglabys napisac
jakiej firmy albo gdzie kupilas ta torbe? ja ostatnio przegladajam wiele takich
toreb, bo mama sobie zazyczyla na urodziny, ale nie widzialam ani jednego
modelu ze skladana raczka. wszystkie byly takie dlugie.

1. Data: 2003-05-29 21:05:02

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> toreb, bo mama sobie zazyczyla na urodziny, ale nie widzialam ani jednego
> modelu ze skladana raczka. wszystkie byly takie dlugie.

Swoją torbę kupiłam 2 lata temu w sklepie z walizkami, niestety nie pamietam
producenta. Rozejrzę się w sklepach i jeśli trafię podobną to dam Ci namiary
kto to produkuje.

1. Data: 2003-05-30 18:29:15

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za pomoc i uwagi. torbe kupilam w sklepie conin na jana
pawla w wwie (blisko anielewicza). torba jest super, stelaz skladany na pol.
pojemnosc torby ogromna - przynioslam dzis "jednym paluszkiem" 26 kg
zakupow - az zwazylam z ciekawosci:))))))))))

ta torba to byl naprawde trafiony pomysl, pluje sobie w brode, ze dopiero
teraz o tym pomyslalam, zeby zatroszczyc sie o swoj kregoslup.

1. Data: 2003-05-30 19:11:54

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
. torbe kupilam w sklepie conin na
> jana pawla w wwie (blisko anielewicza)

Napisz, ile Cie ta przyjemnosc kosztowala, szukam czegos solidnego, bo moja
sie rozpadla niestety.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-05-30 21:14:22

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Napisz, ile Cie ta przyjemnosc kosztowala, szukam czegos solidnego, bo
moja
> sie rozpadla niestety.

no jak kupilam ogromniasta za 87 zl. bylo z 5 modeli mniejszych, a co za tym
idzie tanszych.

ale obiad szykuje...
Przyprawy kuchni azjatyckiej - gdzie kupic?
Grillowanie
Kuchnia karmiącej ???
Pomidory suszone -Help!