torba - szycie (poldlugie)

1. Data: 2005-07-04 07:22:09

Temat: torba - szycie (poldlugie)
Od: "Nancy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo fajną torebkę z brązowego ekozamszu
http://www.znajominancy.republika.pl/1a.jpg
(sorry za jakośc zdjęcia - wykonane telefonem:()

i bardzo odpowiada mi jej krój. Jako, ze trudno mi znaleźć ładną białą
torebkę a strasznie jej potrzebuje:) (mam dwie pary białych butów). chciałam
sobie uszyc bardzo podobną , biała torebkę. Wiem, ze bedzie przy tym troche
roboty, bo chce ją na podszewce, ale stwierdziłam, ze warto, jako ucha chce
zrobić półokrągłe pędy bambusa. Tylko mam problem z wykrojem. Wyobrazam
sobie ze powinien wygląać tak jak poniżej.
http://www.znajominancy.republika.pl/2a.jpg
Ale mam kilka pytań:

1. Czym usztywnić dno? Chce ją uszyć z grubego sztruksu. czy powójna warstwa
materiału usztywniona fliseliną wystarczy? Boje sie ze dno sie bedzie
zapadało:( I czy mozna gdzies kupic taka taśmę plastkową, która sie wszywa
zeby własnie usztywnic dno lub brzeg torebki? Mysle ze wiecie o co chodzi:P

2. Czy wykrój (schematyczy) jest dobry? Czy cos mi z tego w ogole wyjdzie?

3. Czy znacie jakies ładne wykroje torebek? Niekoniecznie trudne? Tylko
raczej wolałabym uszyć. Szydełko to nie moja domena:(

4. Wiadomo, ze tego lata są modna rózne wzory. Czy ewentualnie udałoby mi
sie cos wyhaftowac xxx na sztruksie (polecacie jakis inn\y materiał)??

Dzieki za wskazówki Mam nadzieje, ze moja kolejna praca nie zakonczy sie
tylko planami:(

Nancy

2. Data: 2005-07-04 10:25:14

Temat: Re: torba - szycie (poldlugie)
Od: "Nancy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam bardzo fajną torebkę z brązowego ekozamszu

Bu:( Chciałam jechac dzis kupic ten sztruks, ale nie wiem jak sie w ogole za
to zabrać:( a nikt mi nie chce pomoc:(
moze jednak ktoś potrafi cos doradzic:D

Nancy

3. Data: 2005-07-04 12:55:21