xxx - wielofunkcyjna niebieskosc

1. Data: 2005-07-04 04:52:08

Temat: xxx - wielofunkcyjna niebieskosc
Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieje, ze sie otworzy i kazdy bedzie mogl zobaczyc i skorzystac: obrazek,
serwetka, obrus, sympatyczne i delikatne cacko...
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardID=4&I
D=151325
radosnych niebieskosci moc
Ula

2. Data: 2005-07-05 12:30:02

Temat: Re: xxx - wielofunkcyjna niebieskosc
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dosyć tych ich krzaczków!
A kocham niebieski! Może ktos cos normalnego podrzuci!
Pozdrawiam "niebieskie"
HaNo

3. Data: 2005-07-05 13:27:22

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrazek,
> serwetka, obrus, sympatyczne i delikatne cacko...

Masz rację, śliczne to!
obrazek:
http://pattern.meilaodiy.com/2005/07/200507032155203
3793.jpg
schematy:
http://pattern.meilaodiy.com/2005/07/200507032156196
0963.jpg
http://pattern.meilaodiy.com/2005/07/200507032158162
9644.jpg
http://pattern.meilaodiy.com/2005/07/200507032200002
7248.jpg
Jandulka

4. Data: 2005-07-05 15:28:59

Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, śliczne to!
> [...]

Jandulka, a jak Ty to robisz, ze widac to co ma byc widac, a nie ichsza zielona
strone do logowania np. alibo i cos innego, co zwroty czyni i zapytajnikami
zwyklymi jest, nie chce pustych stron wrzucac, a okazuje sie, ze tak robie,
chociaz u mnie sie otwiera..., faktem jednak jest, ze juz sama nie od kazdej
dziewczyny otworze...
laik absolutny, acz ciekawy
Ula

5. Data: 2005-07-05 15:44:20

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-05 17:28:59 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ula S.* skreślił te oto słowa:

> [...]
> chociaz u mnie sie otwiera..., faktem jednak jest, ze juz sama nie od kazdej

Musisz każdy jpg otworzyć w nowym oknie, i wtedy pojawia się adres z
duuuużą ilością cyferek na koncu, który jest widoczny dla wszystkich.
Podając link do wątku (a nie do kazdego zdjęcia osobno), w którym sa te
zdjecia konieczne jest logowanie.

--
Lia

6. Data: 2005-07-05 18:50:49

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duuuużą ilością cyferek na koncu, który jest widoczny dla wszystkich.
> Podając link do wątku (a nie do kazdego zdjęcia osobno), w którym sa te

Nic ująć, a dodać można tyle, że ten patent działa w wypadku każdego obrazka
w Internecie. Ma wielką zaletę, bo pozwala omijać logowanie. Ma również
wadę - na podstawie tego linku nie można się dostać do reszty wzoru, więc
duża prośba do wszystkich, żeby podawali również link do całego postu, czyli
ten, który podała Ula.
Jandulka

[szydełko] poszukuję schematu bluzeczki
Zdjęcia ze spotkania we Wrocławiu
Szydełkowe podkładki-ktoś szukał
[szukam] kroju na jakas letnia czapke/kapelusz
Szukam xxx