Zdjęcia ze spotkania we Wrocławiu

1. Data: 2005-07-03 19:44:32

Temat: Zdjęcia ze spotkania we Wrocławiu
Od: "2koty" <2...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie wrocławianek pojawiły się zdjęcia z czerwcowego spotkania.
Zapraszam do oglądania :-)

http://wroclawianki.art.pl

serdecznie pozdrawiam
Gosia (Wrocław)

2. Data: 2005-07-03 19:54:33

Temat: Re: Zdjęcia ze spotkania we Wrocławiu
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam oglądać wasze prace,wszystkie są cudowne.Kocham szydełko i powaliła
mnie na kolana okrągła serweta,zdjęcie 7.Jest śliczna.

Agas

3. Data: 2005-07-04 01:23:11

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie powliły na kolana te piękne hafty z mojej dziedziny!
Przyznać się która piękna Pani tak haftuje?
są zapierające dech w piersiach!
Gratulacje!
Aramis
http://pg.photos.yahoo.com/ph/wojtekstr/my_photos

4. Data: 2005-07-04 10:04:27

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Uwielbiam oglądać wasze prace,wszystkie są cudowne.Kocham szydełko i
> powaliła mnie na kolana okrągła serweta,zdjęcie 7.Jest śliczna.

Tez tak uwazam. Bardzo podoba mi sie tez zakladka ze zdjecia 41. Fotka 47
bardzo ladne, wesole, az musze sfocic prace mojej sp. Babci i wam pokazac.
Poducha z 48 przecudna. Ej co zdjecie to ladniejsze rzeczy. Przestaje juz
wymianiac co mi sie podoba :) Zazdroszcze zdolnosci.

Zazula

5. Data: 2005-07-04 10:33:25

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

2koty wrote:
> http://wroclawianki.art.pl

Przegladam zdjecia z poprzednich spotkan i zobaczylam przecudna rzecz a
mianowicie obraz Joli
http://wroclawianki.art.pl/spotkania/2005-01-15/slid
es/kwiaty1IMG_2722.php

Rozumiem ze to krzyzykowy? Z racji ze nie haftowalam nigdy krzyzykiem a
jestem osoba, ktora szybko sie uczy i ma cierpliwosc - to czy jestem w
stanie wyhaftowac cos takiego jako pierwsza prace? Jest to idealny prezent
dla przyszlej tesciowej, ktorej bede urzadzac pokoj i widzi mi sie cos
takiego na sciane [myslalam zeby zrobic decoupage w ty stylu].

Zazula

6. Data: 2005-07-04 12:10:59

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla przyszlej tesciowej, ktorej bede urzadzac pokoj i widzi mi sie cos
> takiego na sciane [myslalam zeby zrobic decoupage w ty stylu].

Myslę, że jeśli sie postarasz, to potrafisz wykrzyzykować. Ewentualnie
pocztraj
o zasadach haftu krzyżykowego to nie będziesz miała najmniejszego problemu.
Haft krzyzykowy nie jst trudny, ale trzeba trochę cierpliwosci i
starannosci.
To wszystko.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

7. Data: 2005-07-04 12:25:27

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

2koty napisał(a):
> Na stronie wrocławianek pojawiły się zdjęcia z czerwcowego spotkania.
> Zapraszam do oglądania :-)
>
> http://wroclawianki.art.pl
>
> serdecznie pozdrawiam
> Gosia (Wrocław)

Śliczności, zwlaszcza wyroby szydełkowe i frywolitkowe, ze o xxx nie
wspomne. A przy okazji prosze o wzorek do zakładki:
http://wroclawianki.art.pl/spotkania/2005-06-25/inde
x.php?foto=czerwiec54.jpg

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

8. Data: 2005-07-04 13:12:10

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska wrote:
> [...]
> o zasadach haftu krzyżykowego to nie będziesz miała najmniejszego
> problemu. Haft krzyzykowy nie jst trudny, ale trzeba trochę

Juz przegladnelam kilka stron z kursem. Sadze, ze poradze sobie tylko jak
znalezc schemat do tych kwiatow. Od niedawna was czytam i nie mam pojecia
czy cos podawalyscie na grupie, czy Jola czytuje grupe czy tylko przychodzi
na spotkania i jak do niej dotrzec? Jeszcze nie kojaze was po nickach i
imionach.

Zazula

9. Data: 2005-07-04 15:43:59

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Śliczności, zwlaszcza wyroby szydełkowe i frywolitkowe, ze o xxx nie
> wspomne. A przy okazji prosze o wzorek do zakładki:
> [...]

++ Chylę czołą przed robótkami szydełkowymi ( nie mam tyle cierpliwoSci) a
poza tym wszystkie prace ładniutkie, chciałam obejrzeć je osobiście ale nawał
imprez"okolicznoSciowych" dobił mnie a w lipcu pracuje(obsługuje Ośrodek dla
dzieci niepełnosprawnych} no to może w sierpniu.Pozdrawiam wszystkich
serdecznie i życzę bajecznych urlopów .Urszula z Leszna

10. Data: 2005-07-04 16:24:22

Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie powliły na kolana te piękne hafty z mojej dziedziny!
> Przyznać się która piękna Pani tak haftuje?
> są zapierające dech w piersiach!
> Gratulacje!
> Aramis

Te piekne hafty sa autorstwa mojej babci. Posiadam sporo jej prac w swoim
kuferku. Postaram się pokazać na spotkaniach przynajmniej część. Jest czym oko
nacieszyc. Moge tylko dodac, że przeważająca większośc wzorów jest równiez
autorstwa mojej babci.
Może cos odziedziczyłam w genach??
Chciałabym.
Pozdrawiam

Jola

Szydełkowe podkładki-ktoś szukał
[szukam] kroju na jakas letnia czapke/kapelusz
Szukam xxx
szycie ozdobne zaslon i firam
frywolitki w Łodzi