frywolitki w Łodzi

1. Data: 2005-07-03 12:59:06

Temat: frywolitki w Łodzi
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam osoby z Łodzi, która nauczyłaby mnie robienia frywolitek.

2. Data: 2005-07-03 15:00:10

Temat: Re: frywolitki w Łodzi
Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> szukam osoby z Łodzi, która nauczyłaby mnie robienia frywolitek.

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja również :)
W Łodzi na Lokatorskiej są panie które uczą odpłatnie w lutym ok. 80 zł w
tym 2 czółenka, schematy i praktyka (spotkania 2x w miesiacu). Jednak po
pierwszej wizycie zrezygnowałam, ich zachowanie sprawialo wrazenia Kołka
Wzajemnej Adoracji a ja poczułam sie jak intruz.
Szukam innego nauczyciela, choć teorię znam :)
pozdrawiam
Mampka

3. Data: 2005-07-03 20:12:54

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli macie czas w sobotę i niedzielę 9-10 lipca to od jedenastej do
piętnastej trzydzieści w Muzeum Włokiennictwa (w sklepie firmowym przy
wystawie haftu) jestem tam po to,zeby uczyć frywolitek :)

4. Data: 2005-07-04 19:37:28

Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest płatne i jak cie poznamy?
pzdr.
Mampka

5. Data: 2005-07-04 20:12:26

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hihihi, mysle ze z rozpoznaniem Zosi nie bedziecie mialy najmniejszego
problemu - jeszcze nie spotkalam osoby, ktora smigalaby czolenkiem w
takim tempie jak ona :-)))))))
Z tego co sie orientuje - nieodplatne

pozdrowki
Grazyna

6. Data: 2005-07-05 11:31:28

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hihihi, mysle ze z rozpoznaniem Zosi nie bedziecie mialy najmniejszego
> problemu - jeszcze nie spotkalam osoby, ktora smigalaby czolenkiem w
> takim tempie jak ona :-)))))))
molto grazie :))) za uznanie
to jest nieodplatne (poza biletem do muzeum, bo wejść trzeba) a ja mam smyczkę
z imieniem na sobie, jakby co...

7. Data: 2005-07-05 20:17:26

Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> molto grazie :))) za uznanie
> to jest nieodplatne (poza biletem do muzeum, bo wejść trzeba) a ja mam
> smyczkę
> z imieniem na sobie, jakby co...
>
> --
A Ty jesteś tam co weekend czy to tak okazjonalnie nauczasz?
pozdrawiam
Mampka, co w sobote ma 6 egzaminów

8. Data: 2005-07-06 08:19:46

Temat: do Zosi
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ten termin nie bardzo mi pasuje:(( Ale tak sobie pomyślałam, że może
mogłabyś udzielić mi prywatnych konsultacji, oczywiście odpłatnych w jakimś
innym dniu? Poproszę o wiadomość na maila: a...@g...pl

9. Data: 2005-07-06 18:31:11

Temat: Re: do Zosi
Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze będe w drugi weekend sierpnia, tez w muzeum, to chyba 13-14 czy jakoś
tak. Jesli ten termin Wam pasuje to zapraszam, a jeśli nie to nie ma sprawy z
innym dniem, tylko się dogadac musimy, bo ja nie z Łodzi jestem - bywam tam 2-
3 razy w miesiacu, ale w roznych terminach.

10. Data: 2005-07-10 16:16:01

Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zosiu, dziękujemy za poświęcony czas i przekazane tajniki. Dziewczyny
naprawdę warto znaleźć się u Zosi "na kanapie", jeśli tylko macie czas...
Do zobaczenia w sierpniu.
pozdrawiam
Mampka z Izą

[szydelko] szal do kiecki wieczorowej. z czego?
xxx znaki zodiaku kotki
szatka chrzcielna na szydełku
pasmanteria
[szydelko] Stylowe"ubranko" na szklanki