[szydelko] szal do kiecki wieczorowej. z czego?

1. Data: 2005-07-03 12:56:47

Temat: [szydelko] szal do kiecki wieczorowej. z czego?
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam maly dylemat.... Chcialabym zrobic szal do czarnej sukni wieczorowej,
azurowy, lekki i nie za bardzo wiem jakimi nicmi go wydziergac...(???) Czy
ktos robil juz cos takiego i moglby cos doradzic?

Pozdrawiam
Weronika

2. Data: 2005-07-03 20:21:16

Temat: Re: [szydelko] szal do kiecki wieczorowej. z czego?
Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> azurowy, lekki i nie za bardzo wiem jakimi nicmi go wydziergac...(???) Czy
> ktos robil juz cos takiego i moglby cos doradzic?

Cieniutki akrylik. Rewelacja: lekki, zwiewny, szal o wzorze z dużymi
dziurkami w kolorze butów i torebki.
Mniam ;-)

AgaM

3. Data: 2005-07-04 06:39:52

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Weroniko, miałam Ci doradzić to samo co Aga, czyli akrylik. Może coś w
stylu tego szala brugijskiego, który dziewczyny robiły (był w kolorach
oliwkowo-zielonych jeśli dobrze pamiętam), nie wiem czy kojarzysz, bardzo
lekki i zwiewny, przynajmniej na taki wygląda.

A jeśli dziergasz tez na drutach, a suknia jest prosta, jednolita i bez
dodatków to może z włóczki długowłosej "Gedifra" albo "brazilia Lame"
Schachenmayra (ale troszke kosztuje).
Na szydełko to raczej sie nie nadaje, bo ma b.długi włos i trzeba rzadko
robić (również ze względów finansowych)

http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl/wloczki.htm - tu jest brazilia lame,
mozesz zobaczyc o co mi chodzi.

Wszystko zalezy czy szal ma być dodatkiem do sukni czy odwrotnie ;)

Sorka, że piszę pod postem Agi, ale mój outlook stwierdził, że Twoja
wiadomość bedzie mi zbedna ;)))))
Moolinea
----------------------------
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

4. Data: 2005-07-04 07:40:47

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszystko zalezy czy szal ma być dodatkiem do sukni czy odwrotnie ;)
>
> Sorka, że piszę pod postem Agi, ale mój outlook stwierdził, że Twoja

Dzieki za rady :) Wzorek juz mam - na drutach robic nie lubie ;) czytaj
idzie mi woooolno :P
Tak sie tylko zastanawiam czy akryl nie bedzie za "zwykly" ;) Myslalam na
poczatku, ze moze jakies metalizowane cos tylko nie bardzo wiedzialam co ;)
Ale obaczym jakis akryl :]

Jeszcze raz dzieki

Weronika

5. Data: 2005-07-04 08:19:55

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika napisał(a):

> Tak sie tylko zastanawiam czy akryl nie bedzie za "zwykly" ;) Myslalam na
> poczatku, ze moze jakies metalizowane cos tylko nie bardzo wiedzialam co ;)
> Ale obaczym jakis akryl :]

Obacz jeszcze Kalinke, akryl+jakas sztucznosc=lekki blysk. Do tego jest
cieniutka, wiec na szydelko sie nada (ja na drutach robilam z podwojnej
nitki i tak bylo troche za cienko).

th

6. Data: 2005-07-04 08:21:33

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obacz jeszcze Kalinke, akryl+jakas sztucznosc=lekki blysk. Do tego jest
> cieniutka, wiec na szydelko sie nada (ja na drutach robilam z podwojnej
> nitki i tak bylo troche za cienko).
>
> th

;) Wlasnie ja ogladalam i tez mi sie spodobala :) I pewnie z niej wlasnie
chusta powstanie ;)

Weronika

7. Data: 2005-07-04 09:28:14

Od: " " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> ;) Wlasnie ja ogladalam i tez mi sie spodobala :) I pewnie z niej wlasnie
> chusta powstanie ;)
>
> Weronika

Z kalinki ja zrobiłam szal i wyszedł super, możesz go tu zobaczyć,

http://tiny.pl/h3t1
http://tiny.pl/h3tj

kolor był taki złotawy, szal jest bardzo delikatny, z lekkim połyskiem,
fajnie się robił :)

Pozdrawiam
Gosia

8. Data: 2005-07-04 11:13:52

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;) Wlasnie ja ogladalam i tez mi sie spodobala :) I pewnie z niej wlasnie
> chusta powstanie ;)

ja tez gorąco polecam Kalinke. Domieszka błyszczącej wiskozy wyglada w robótce
naprawde extra!
robilam z niej szal brugijski.

--
Dorota Ruebenbauer