szydełkowe bikini - zobaczcie ceny :)

1. Data: 2005-07-02 16:35:46

Temat: szydełkowe bikini - zobaczcie ceny :)
Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
http://www.the-bikini.com/galleries-crochet/
pozdrawiam serdecznie i zycze udanych wakacji
izasz

2. Data: 2005-07-02 17:17:18

Temat: Re: szydełkowe bikini - zobaczcie ceny :)
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> http://www.the-bikini.com/galleries-crochet/
> pozdrawiam serdecznie i  zycze udanych wakacji
> izasz

WOW !!!
Bikini ....bardzo skąpe :) ...ale jaka cena *** only 69,00US$***

Kurcze...ja też chcę sprzedawać za taką cenę...hmmm może będę pokazywać tę
stronkę znajomym zanim podam swoją cenę ?

Marzena

3. Data: 2005-07-02 17:30:14

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tego nie skomentuje, bo mi się łza w oku kręci.
Przecież to góra dwie godziny roboty...

Tylko z drugiej strony na stronie może sobie być cena nawet 680 $ ale to
wcale nie oznacza, że są chętni do kupna.
--
Moolinea
----------------------------

4. Data: 2005-07-02 20:29:53

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zarze" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> witam
> http://www.the-bikini.com/galleries-crochet/
> pozdrawiam serdecznie i zycze udanych wakacji
> izasz

No makro ceny na mini bikini ....
a niektóre zdjęcia to się nadają na zupełnie inny rodzaj stronki .... aż się
mój mąż z kanapy zwlekł jaeby zobaczyć co oglądam ........hihihi......

Pozdrawiam
Sinka

5. Data: 2005-07-02 21:34:02

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

.... aż się
> mój mąż z kanapy zwlekł jaeby zobaczyć co oglądam ........hihihi......
>
> Pozdrawiam
> Sinka

Haa haa ... i Ty myślisz, ze tylko twój?
Nie mogłam się nadziwić skąd u mojego nagle takie wielkie zainteresowanie
robótkami ;)))))
--
Moolinea
----------------------------

6. Data: 2005-07-02 21:36:21

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Tylko z drugiej strony na stronie może sobie być cena nawet 680 $ ale to
> wcale nie oznacza, że są chętni do kupna.

Hmmm co z tego, ze dwie godziny roboty - wlasnie przez takie myslenie w
polsce malo kto szanuje reczna prace i mowi sobie phi! ja tez bym tak mogl
zrobic i to w 2 godziny, a nie placic komus. no i wszyscy mysla o dziwo, ze
jak reczne to moze byc prawie za darmo.
a tu wlasnie przyklad, ze tak nie jest - mysle, ze cena jest dobra - dzieki
niej jest szanowana ludzka praca, rzeczy takie sa w modzie, wiec tez i cena
musi byc wyzsza, no i dzieki takiej cenie jest mozliwe zalozenie firmy,
utrzymanie jej i ZAROBKI. Bo w koncu cena wyrobu firmy to nie tylko wloczka
i praca czlowieka.

Szkoda tylko, ze w polsce jeszcze pewnie bardzo dlugo nikt tego nie zrozumie
i bedzie tak jak jest... czyli kicha :/

Weronika

7. Data: 2005-07-02 21:40:49

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zarze wrote:
> witam
> http://www.the-bikini.com/galleries-crochet/
> pozdrawiam serdecznie i zycze udanych wakacji

A ja się zastanawiam, czy to jeszcze ubranie, czy już biużuteria ;)
J.
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

8. Data: 2005-07-02 21:49:39

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wloczka
> i praca czlowieka.
>
> Szkoda tylko, ze w polsce jeszcze pewnie bardzo dlugo nikt tego nie

Weroniko, naprawde nie musisz mi tego tłumaczyć. Ja tez dorabiam robótkując
i za takie pieniadze (69 $) to ja muszę się zdrowo narobić, oj zdrowo ...
To były słowa smutku i ubolewania nad faktem , że w naszym kraju za takie
bikini wiekszosc ludzi dałaby najwyżej 2-3 $... a nie wyśmiewanie
niedożecznej wysokości ceny.
Mnie sie ta cena baaardzo podoba! Gdyby tak było u nas to żyłabym jak pączek
w maśle, a nie była bezrobotną której nie stać na założenie firmy ponieważ
robótkowaniem nie zarobię nawet na ZUSy itp.
Odebrałas moje słowa jak odebrałaś, mam nadzieję, że teraz wytłumaczyłam
dokładnie swoje intencje... ale i tak uważam, że to dwie godziny roboty, bo
tak jest w rzeczywistości, a co z tego... może nic.
Moolinea
----------------------------

9. Data: 2005-07-03 07:30:07

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo
> tak jest w rzeczywistości, a co z tego... może nic.

Dobrze odebralam Twoje slowa - wiedzialam jakie sa intencje :) Zreszta moje
sa takie same...
Za pewne za bardzo sie unioslam i wczulam w temat ;) hehe

Pozdrowka
Wera

10. Data: 2005-07-03 11:14:33

Od: "Moolinea" <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moje
> sa takie same...
> Za pewne za bardzo sie unioslam i wczulam w temat ;) hehe

Trudno powstrzymać emocje w temacie który nas boli lub irytuje.
Mnie równiez czasem, przy wypowiedziach na tematy kontrowersyjne i
emocjonujące, nerwy ponosza, albo w inny sposób wczuwam sie "w rolę" ( jak
pewnie niejedna z grupowiczek miała okazję zauważyc) ;)
Rozumiem o co chodzi.
Moolinea
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem