szatka chrzcielna na szydełku

1. Data: 2005-07-03 09:22:01

Temat: szatka chrzcielna na szydełku
Od: "zielona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Co sądzicie o pomyśle zrobienia szydełkowej szatki chrzcielnej?

Próbuję sama wymyślić wzór, ale nie czuję się w tym dobrze - może Wy macie
jakieś pomysły albo wiecie, gdzie ich szukać?

Bedę bardzo wdzięczna za pomoc!

Dzięki!
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-07-03 11:35:58

Temat: Re: szatka chrzcielna na szydełku
Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielona" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Próbuję sama wymyślić wzór, ale nie czuję się w tym dobrze - może Wy macie
> jakieś pomysły albo wiecie, gdzie ich szukać?

Mozesz zrobic sukieneczke do chrztu, ale to co nazywa sie
potocznie szatką chrzcielna, to sztka liturgiczna i musi byc
z normalnego materiału, płótno, batyst, etamina (tego rodzaju tkaniny)
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

3. Data: 2005-07-03 12:04:58

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Próbuję sama wymyślić wzór, ale nie czuję się w tym dobrze - może Wy macie
> jakieś pomysły albo wiecie, gdzie ich szukać?

Pomysły były zaledwie tydzień lub dwa temu:
http://42.pl/url/dce
http://www.abrakadabra.sklep.pl/cale.php?lp=380

--
AgaM
http://www.legano.pl/index.cfm?AukcjaID=209214

4. Data: 2005-07-04 07:35:44

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie o pomyśle zrobienia szydełkowej szatki chrzcielnej?

Myślę, że pomysł świetny :) Nie wiem co prawda, jak sie ma do tradycji, może
musi być tak jak pisze Mira.

> Próbuję sama wymyślić wzór, ale nie czuję się w tym dobrze - może Wy macie
> jakieś pomysły albo wiecie, gdzie ich szukać?

Ja niedawno skończyłam szatkę szydełkową. Zdjecia (samego przodu na razie)
idą na priva :) Może jutro pojawia sie na mojej stronie.
Wzór wymyśliłyśmy z koleżanką, mamą chrzestną, która mnie o tą szatkę
poprosiła. Wyszło bardzo fajnie i doszłyśmy obie do wniosku, że tą szatkę to
Malutka później jeszcze ponosi jako sukienusię, np. na jakiś cieniutki
kaftanik.
Pozdrawiam serdecznie
--
, ,