tort orzechowy

1. Data: 2002-03-07 17:24:08

Temat: tort orzechowy
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przejrzalam archiwum i znalazlam kilka fajnych przepisow na ww tort. Nurtuje
mnie jednak jeda sprawa - ile czasu musze poswiecic na przygotowanie takiego
tortu?
Dodam ze nie mam doswiadczen z tortami i to bedzie moj pierwszy taki wypiek.

Valentine

1. Data: 2002-03-07 20:56:11

Temat: Re: tort orzechowy
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
takiego
> tortu?
> Dodam ze nie mam doswiadczen z tortami i to bedzie moj pierwszy taki

http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/tort_orzech
owy.htm
Około 3 godzin łącznie ze stygnięciem placka po upieczeniu...
Nie powinno się robić bezpośrednio przed podaniem, a dzień wcześniej.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-07 21:15:05

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a68k2s$qmh$...@n...onet.pl...

> [...]
> Około 3 godzin łącznie ze stygnięciem placka po upieczeniu...
> Nie powinno się robić bezpośrednio przed podaniem, a dzień wcześniej.
Joanno, coś mi się zdaje, że robisz świetne torty! Właśnie podziwiam
zdjęcia. Szkoda, że nie mogę osobiście spróbować, bo bardzo lubię słodkie,
co zresztą trochę po mnie widać :-)

Wkn

1. Data: 2002-03-07 21:18:37

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Joanno, coś mi się zdaje, że robisz świetne torty! Właśnie podziwiam
> zdjęcia. Szkoda, że nie mogę osobiście spróbować, bo bardzo lubię słodkie,

Ostatnio robiłam ten tort w wersji niesłodkiej i też był super... Znaczy
cukru prawie nie dałam. ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-07 21:20:52

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a68lcs$sjv$...@n...onet.pl...

> Ostatnio robiłam ten tort w wersji niesłodkiej i też był super... Znaczy
> cukru prawie nie dałam. ;-)
> --
Wow, siedzisz przy komputerze, bo ekspresowa odpowiedz. Własnie po raz
kolejny oglądam Twoją stronkę z pysznym jedzonkiem :-)
Jak zobaczyłam banany z grilla , to się rozmarzyłam, też bardzo lubię, tylko
zamiast orzechów daję rozpuszczoną czekoladę, pyyycha. Już niedługo będzie
można grilować :-))

Wkn chrupiąca trójkątne krakersy na wagę i czekająca na "Goya'ę" Saury

1. Data: 2002-03-07 21:31:51

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zobaczyłam banany z grilla , to się rozmarzyłam, też bardzo lubię,
tylko
> zamiast orzechów daję rozpuszczoną czekoladę, pyyycha. Już niedługo będzie
> można grilować :-))

http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/pieczone_ba
nany.htm

Nie musisz czekać do ładnej pogody do grilowania.
Wstaw sobie na ruszt w piekarniku.
Różnica jest taka, że nie mają wędzonego zapaszku, ale smak ten sam, bo ten
zapaszek jest tylko na skórce.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-07 21:44:41

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a68m5p$hn$...@n...onet.pl...

> [...]
> Wstaw sobie na ruszt w piekarniku.
> Różnica jest taka, że nie mają wędzonego zapaszku, ale smak ten sam, bo
Ja wiem, ale to nie chodzi o jedzenie! Tylko o posiadówę z przyjaciółmi,
gmeranie widełkami w żarze i pogaduchy przy piwie! Uwielbiam to po prostu, a
Ty nie?

Wkn rozmarzona i siorbiąca swój nowy wynalazek z malibu, krakersy poszły w
kąt :-))

1. Data: 2002-03-08 10:49:08

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a68k2s$qmh$1@news.onet.pl...
<ciach>
> [...]
> Około 3 godzin łącznie ze stygnięciem placka po upieczeniu...
> Nie powinno się robić bezpośrednio przed podaniem, a dzień wcześniej.

Bardzo dziekuje za porade :)
Teraz tesciowa uprzedze, ze napewno 3 godziny w kuchni u niej bede szalala z
przygotowywaniem tortu :)

Valentine

1. Data: 2002-03-11 08:25:37

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko o posiadówę z przyjaciółmi,
> gmeranie widełkami w żarze i pogaduchy przy piwie! Uwielbiam to po prostu,
> Ty nie?

Pewnie, że lubię... Na dodatek ja jestem mieszaczem węgielkowym i mięsowym.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

kiełbasa w niemczech