tosty z zapiekacza

1. Data: 2002-02-18 13:24:57

Temat: tosty z zapiekacza
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

i przymilnie proszę o przepis na jakieś ciekawe wypełnienie tychże, bo pomid
or, ser i wędlina trochę się już przejadły :-)

Pozdrawiam,

Magda

1. Data: 2002-02-18 13:46:44

Temat: Re: tosty z zapiekacza
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda S <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4qve6$ka$...@n...onet.pl...
> Witam,
>
> i przymilnie proszę o przepis na jakieś ciekawe wypełnienie tychże, bo
pomid
> or, ser i wędlina trochę się już przejadły :-)

a próbowałaś ser żółty i plasterki banana i ciuteczka ostrej papryki,
mmmmmniamku!
Albo wędzonka, ser, plaster gotowanego jajka, ostra papryka (wszędzie ją
lubię)
albo: ser żółty, tuńczyk, papryka ostra, po upieczeniu posmarować majonezem
i keczupem
albo tylko z masłem orzechwoym :-))
albo ser żółty, plaster cienki jabłka słodko-winnego , cynamon

Wkn

1. Data: 2002-02-18 15:10:31

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda S" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pomid
> or, ser i wędlina trochę się już przejadły :-)

Ja uwielbiam tosty ze słodkiej chałeczki z całkiem nie_słodkim serem. Są
pyszne!
Ania

1. Data: 2002-02-18 15:51:17

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> i przymilnie proszę o przepis na jakieś ciekawe wypełnienie tychże, bo
pomid
> or, ser i wędlina trochę się już przejadły :-)

Można z szynką serem ananasem i kukurydzą... Kiedyś tak jadałam... ;-)))
Albo zamiast szynki tuńczyk w sosie własnym...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-02-18 19:37:49

Od: Evva <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Feb 2002 14:24:57 +0100, "Magda S" <b...@p...onet.pl> wrote:

>i przymilnie proszę o przepis na jakieś ciekawe wypełnienie tychże, bo pomid
>or, ser i wędlina trochę się już przejadły :-)

1. ser żółty, pieczarki, przecier pomidorowy/ketchup, oregano/bazylia/pesto
2. ser żółty, kapary, oliwki
3. ser brie/camembert, orzechy włoskie, na wierzch żurawina
4. ser żółty, indyk/kurczak wędzony, ananas
5. ser żółty, boczek cieniutko, cebula takoż, majeranek

Może być? :)

A mnie nie daje spokoju coś innego: kiedyś u kogoś w instrukcji do takiego
tostera widziałam przepisy na inne rzeczy niż kanapki, tzn. bazą nie były
dwie kromeczki chleba, tylko jakieś inne, hmm, masy. Coś mi się mgliście
kojarzy z puree ziemniaczanym i też z czymś z jajkami, na słodko...
I oczywiście za nic nie mogę sobie przypomnieć więcej; wtedy - nie
posiadając jeszcze tostera - nie zarejestrowałam dokłądniej, a teraz bym
bardzo chciała odtworzyć... Pomóżcie :)

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2002-02-18 20:06:09

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I oczywiście za nic nie mogę sobie przypomnieć więcej; wtedy - nie
> posiadając jeszcze tostera - nie zarejestrowałam dokłądniej, a teraz bym

Ja znam tylko z kurczakiem z ciasta ziemniaczanego, takie śmiszne smażone
trójkąty :-)

Wkn

1. Data: 2002-02-19 07:38:51

Temat: Odp: tosty z zapiekacza
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za natchnienie tostowe :-)
Brzmi pysznie. Mężowi spodobał się boczek, a mnie brie z żurawinką, mmm..
Musimy to przetostować :-)

Magda

1. Data: 2002-02-19 10:46:15

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wlasnie wydebilem z naszej piekarni doswiadczalnej chlebek tostowy z
cebulka. Jest jeszcze goracy i w chwili obecnej w calej mojej pracowni
cebula podsmiarduje ;))). Nie moge sie juz doczekac, kiedy wyjde z pracy i
pyszne tosciki sobie zrobie... mmmmmmmm

Pozdrawiam
Deuter

1. Data: 2002-02-19 11:31:50

Temat: Re: tosty z zapiekacza (OT)
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie Ty sie podziewales ? Zapomniales o nas, a teraz sie nawracasz ?
> Dawno Cie nie widzalam :-)

Scusi, mialem mocno ograniczony dostep do inetu. Ale w koncu dorobilem sie
sztywnego lacza i moge szalec do woli (o ile nie zawala mnie robota :)))))))

Deuter

1. Data: 2002-02-19 11:36:57

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Deuter" <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a4taeg$61c$...@n...onet.pl...
> [...]
> pyszne tosciki sobie zrobie... mmmmmmmm

A gdzie Ty sie podziewales ? Zapomniales o nas, a teraz sie nawracasz ?

Ewcia

--
Niesz !

rosnac jak na drozdzach...
migdały prażone w soli
tort bajgus - ktoś robił lub umie poradzić?
Eksperymenty kulinarne
marchewka z groszkiem ?