totalne załamanie

31. Data: 2006-02-19 00:46:33

Temat: Re: totalne załamanie
Od: Ensitherum <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał:

> Ale jej chłopak mi się nie podoba :( tzn nie widziałam go nawet na zywo,
> tylko na zdjęciach :( A to, że jej go odbiję nie poprawi mi
> samopoczucia...kicha :(
> Na ten punkt 2. z mojej listy nieszczęść należy patrzeć z przymrużeniem oka

nie podoba tzn. że jakiś obleśny albo brzydki? pociesz się tym, że ma
nieapetycznego faceta ;)

Ensitherum

32. Data: 2006-02-19 00:46:57

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WIELKI KOT" <x...@x...x.pl> napisał w wiadomości

> I kokietka też. Ale suma sumarum jutro idź do spowiedzi. Dobranoc, słodko
> śpij:))) (I nie myśl o TYCH RZECZACH, ale gdyby Ci się zdarzyło myśleć
> mimo
> woli, powiedz to księdzu jutro z samego rana jeszcze przed mszą świętą!)

Kokietka? Ja? Chyba żartujesz ;)
Teraz już naprawdę idę spać. A do spowiedzi i tak nie pójdę, bo wstydze się
mówić o TAKICH RZECZACH z księdzem...jeszcze się biedaczysko zarumieni.
Nietoperek

33. Data: 2006-02-19 00:47:04

Od: "WIELKI KOT" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w
> nie słyszała :) a jaki to je szlak?

Przed snem otwórz okno i popatrz w niebo. Tam sparują zakochani serferzy z
serferkami;)
WK

34. Data: 2006-02-19 00:48:07

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata.M" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Była orka i arka i konar.
> Zaraz potem wyłączyłam głos.
> I zmieniłam program :P

Żałuj. Akcja jest teraz tego typu, że nikt - dosłownie nikt nie chce
zadzwonić - a bikini-lady stosuje "socjotechnikę" w celu zachęcenia - jazda
na mxa :)

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

35. Data: 2006-02-19 00:52:00

Od: "WIELKI KOT" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> mówić o TAKICH RZECZACH z księdzem...jeszcze się biedaczysko zarumieni.

Ksiądz na służbie musi słuchać takich spowiedzi. A Ty wcale taka bogobojna
nie jesteś;) Kokietka, kokietka, kokietka;)
WK

36. Data: 2006-02-19 00:59:43

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale co z tym facetem, który robi sobie ze mnie jaja? Jest teraz o 200 km
> stąd, a żartuje sobie i pyta się mnie czy pójdę z nim na spacer. No to ja
> odpowiadam, że z chęcią. Ale po co to, skoro i tak wiadomo, że nie
> pójdziemy na żaden spacer, bo on jest daleko stąd? :(

Napomknij nieśmiało, że spacer to ... ewentualnie po ślubie :)

37. Data: 2006-02-19 01:01:39

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata.M" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

No i bym wygrał 2500 ... jakbym miał stacjonarny :(

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

38. Data: 2006-02-19 01:35:08

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz już naprawdę idę spać. A do spowiedzi i tak nie pójdę, bo wstydze
> się mówić o TAKICH RZECZACH z księdzem...jeszcze się biedaczysko
> zarumieni.
> Nietoperek

Powiedz "zgrzeszyłam" - a reszty on już się domyśli ...

39. Data: 2006-02-19 13:08:09

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Powiedz "zgrzeszyłam" - a reszty on już się domyśli ...

Niektórzy napaleńcy dzwonią na 0700 a ksiądz wystarczy, że
spowiada...

40. Data: 2006-02-19 13:16:17

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):
> 1. Nie dostałam nic na walentynki :(
> 2. koleżanka ma nowego chłopaka :(
> 3. całą sobotę spędziłam w domu :(
> 4. facet, który mi się podoba żartuje sobie ze mnie i "gra na moich
> uczuciach" :(

Nowi faceci do tej Twojej koleżanki ustawiają się w kolejce? ;)

> ;)
> Nietoperek

Rozwój - możliwość czy konieczność?
Front Obrony Pedofili w zwartym ordynku
pieklo
"Bajki pan opowiadasz, panie Feynmann..."
Znaleźć zawód