totalne załamanie

51. Data: 2006-02-19 14:11:29

Temat: Re: totalne załamanie
Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Feb 2006 01:48:07 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Żałuj. Akcja jest teraz tego typu, że nikt - dosłownie nikt nie chce
> zadzwonić - a bikini-lady stosuje "socjotechnikę" w celu zachęcenia - jazda
> na mxa :)

powinna powiedziec tak:

dalej pedaly dzwoncie bo chce skonczyc ta jebana robote i isc dac sie
zerznac jakiemus frajerowi na ulicy.

--
Do piekła!

grono.net: Szyderca GG:7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!zbluzgaj.xorg.pl

52. Data: 2006-02-19 14:12:54

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Feb 2006 01:25:43 +0100, Paula napisał(a):

> No po takich słowach - i to od Ciebie - to chyba rzeczywiście wezmę sie w
> garść :)
> Ale co z tym facetem, który robi sobie ze mnie jaja? Jest teraz o 200 km
> stąd, a żartuje sobie i pyta się mnie czy pójdę z nim na spacer. No to ja
> odpowiadam, że z chęcią. Ale po co to, skoro i tak wiadomo, że nie pójdziemy
> na żaden spacer, bo on jest daleko stąd? :(

uhahahahahahehehehehahahahahuhuhuhuh!!!!!! hahaha!!!!! uuuuuuuuuuuuuuuh
hehehehehehe!

53. Data: 2006-02-19 14:14:19

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Feb 2006 01:44:27 +0100, Paula napisał(a):

> Jak mogłeś tak sobie igrać z jej uczuciami?

Machnalas raczka i tupnela nozka jeszcze?

54. Data: 2006-02-19 14:18:26

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski napisał(a):
> Informacje znalezione na różnych stronach

<offtopic>
Przepraszam za UTF-8, ale nie udało się zmusić Thunderbirda (ma swoje
zagrania, chociaż lepszy od Outlooka) do wysłania w iso, a nie miałem
teraz czasu na ściąganie i instalowanie innego czytnika. Tym bardziej,
że unikod jest dopuszczalny na grupach .pl. Najśmieszniejsze jest to, że
sam Thunderbird błędnie go odczytuje.
</offtopic>

55. Data: 2006-02-19 14:24:48

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Feb 2006 15:11:07 +0100, Marcin Ciesielski napisał(a):

> Informacje znalezione na różnych stronach chrześcijańskich.

Fajnie ze chcialo ci sie tego szukac i w ogole wytrwales... ja to sobie
wydrukowalem i bede czytal stopniowo bo ja teraz nie zartuje - to jest
zajebiscie ciezkie i wali mi w glowie. Od razu sie wkurwiam i chcialbym moc
tych kurwa pajacow zbluzgac w twarz.

56. Data: 2006-02-19 14:26:46

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):
> 1. Nie dostałam nic na walentynki :(

A co to są 'walentynki' ?

> 3. całą sobotę spędziłam w domu :(

Nie przejmuj się, np. ja spędziłem ostatnio w domu cały tydzień (chyba
więcej, od czwartku po egzaminach), a w wakacje cały miesiąc.

> 4. facet, który mi się podoba żartuje sobie ze mnie i "gra na moich
> uczuciach" :(

Nie przejmuj się, większość facetów to świnie, buraki, milczki oraz
aleksytymicy. Nie wyłączając autora niniejszego postu, chociaż on (jak
mniemam) nie jest facetem, ale zwyczajnym <ocenzurowano słowa
powszechnie uznawane za wulgarne>. W Krakowie powiedzianoby: bucem. ;)

> 5. mam doła, pomóżcie bo sobie coś zrobieeeeeeeeeę :(

Tylko nie nożem.

57. Data: 2006-02-19 14:29:37

Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Feb 2006 15:26:46 +0100, Marcin Ciesielski napisał(a):

> Nie przejmuj się, większość facetów to świnie, buraki, milczki oraz
> aleksytymicy.

Pierdola ja. Nie widzisz jaka ona jest glupia? tepa? Tego nie widzisz?
Popatrz, poczytaj posty... zobacz jakie dobitne dowody daje na to, ze jest
rozjebana umyslowo. Potem poczytaj to jak bedzie odpowiadac mi na moje
posty. Zobacz jak sie ze mnie bedzie smiac. Bedzie sie smiac w chuj bo
inaczej nie umie. Dla niej nie ma ratunku taka jest i tyle... trudno. Ja to
tylko wykorzystuje zeby sie dobrze zabawic. Chuj mnie obchodzi ze jej
kosztem. dodatkowo mam w dupie to, ze ona po tym moze sie poplacze chociaz
nie da tego po sobie poznac...

58. Data: 2006-02-19 15:51:14

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szyderca! napisał(a):

> Mysle ze tak ale wyjasnijmy sobie cos - podejrzewam ze ona jest kurwa i to
> dlatego.

W niektórych okolicach tak jest, że faceci są jak niespełnione pieski i
nowy, oznacza nowy bzykacz.

59. Data: 2006-02-19 17:49:31

Od: Hollow Mind <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szyderca! napisał(a):

> Jestes taki zabawny, dupy pewnie na ciebie leca strasznie. Zasada jest
> prosta w twoim wypadku - zero wlasnego stylu i no kurwa fasonu bo
> zachowujesz sie tak, jakbys przypierdolil glowa w szybe i myslal, ze ze
> szklem w glowie bedziesz bardziej modny. Jestes wielka rozlazla pussy,
> ktorej od kiedy juz nie pracuje jako kurwa nikt nie laduje w muszle.

Nie pisz mu takich rzeczy bo to 'rozlazłe' coś się załamie i znów będzie
musiało przez kilka lat chodzić do terapeuty.
Tak jak było z żoną - z własną babą nie umiał sobie poradzić bo obrabiało
ją całe osiedle. Dopiero terapeuta znalazł rozwiązanie i mu wytłumaczył do
czego służy kutas. Od tej pory nabrał wiary w siebie i zaczął pisać na
usenet dzieląc się swoimi "przemyśleniami" :))

--
Pozdr. H.M.

60. Data: 2006-02-19 19:14:16

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szyderca!" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tylko wykorzystuje zeby sie dobrze zabawic. Chuj mnie obchodzi ze jej
> kosztem. dodatkowo mam w dupie to, ze ona po tym moze sie poplacze chociaz

Chcesz być modny i zaszpanować swoimi cechami alfa, czy jesteś jeszcze
bardziej "rozjebany umysłowo" niż ja? Może dwie wersje naraz, co? Nie wiem
czemu wszyscy nagle zechcieli naśladować Bluzgacza...a może Ty jesteś
pedałem, co? :)) Na to wygląda, hehe.
Poza tym : nie widzisz, że jesteś żałosny przez rzucanie tych swoich
bezpodstawnych obelg? Może z tą twoją agresją trzeba by coś zrobić? A może
to niewyleczone ADHD?? :))

P.S. które posty świadcza o tym (konkretne moje słowa), że jestem rozjebana
umysłowo? Naprawdę jestem ciekawa.

Rozwój - możliwość czy konieczność?
Front Obrony Pedofili w zwartym ordynku
pieklo
"Bajki pan opowiadasz, panie Feynmann..."
Znaleźć zawód