tradycyjna HINDUSKA kuchnia

1. Data: 2002-05-13 11:21:44

Temat: tradycyjna HINDUSKA kuchnia
Od: "szum@cher" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam seriwsu wu wuw wu wu tej sprawie
idzie mi slabo
chodzi o zbiornik (odstojnik) przpisów tradycyjnej hinduskiej kuchi
sz

1. Data: 2002-05-13 11:24:43

Temat: Re: tradycyjna HINDUSKA kuchnia
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> szukam seriwsu wu wuw wu wu tej sprawie
> idzie mi slabo
> chodzi o zbiornik (odstojnik) przpisów tradycyjnej hinduskiej kuchi
> sz

Sprobuj http://www.ammas.com/
A jaka konkretnie kuchnia cie interesuje, no bo wiesz Indie sa wielkie jak
Europa.
Gdyby ktos z drugiej polkuli zapytal sie Ciebie o przepisy kuchni europejskiej
tez musialbys sie zdrowo w glowe podrapac zanimbys udzielil pomocy.
Ja podawalam na grupie kilka przepisow na smakowitosci z Indii.
Jak chcesdz to poszperaj w archiwum pod moim "izasow".
Ale przygotowywac slodyczy jeszcze nie probowalam, zbyt pracochlonne, wole je
kupic.

iza

1. Data: 2002-05-13 12:13:55

Od: "szum@cher" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaka konkretnie kuchnia cie interesuje, no bo wiesz Indie sa wielkie jak
> Europa.

sa mniejsze ;-)
g e r a

chodzi o klasyke smaku
raczej o inspiracje
i literature (po prostu)
mam ksiazke kucharska napisana przez hindusa wydana w anglii
pierwsza rzeczowa monografia w w/w sprawie
jaka znalazlem. Wyszla w polsce w serii kucharskie (tej malej podluznej) :
"kuchnia indyjska" (ale to malenstwo) i w porownaniu z panem Hindusem Autorem
amatorka
szukam czegos podobnego po sieci
rodzaj zawodowego omowienia potraw kultowych-bazowych (byc moze z podzialem na
regiony)

sz/

1. Data: 2002-05-13 12:33:42

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szukam czegos podobnego po sieci
> rodzaj zawodowego omowienia potraw kultowych-bazowych  (byc moze z podzialem

W tak zwanym miedzyczasie poczytaj:
http://www.observer.co.uk/foodmonthly/story/0,9950,7
11834,00.html

A czy moglbys podac mi nazwisko i tytul tej ksiazki.
W domu mam wiecej linkow, to Ci je podam wieczorem.
A czy masz dostep do przypraw typu liscie curry, kora cynamonowca, asafoetida.

iza

1. Data: 2002-05-13 22:00:43

Temat: Re: tradycyjna HINDUSKA kuchnia - linki
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

http://theory.tifr.res.in/bombay/history/people/cuis
ine/
http://www.gadnet.com/recipes.htm
http://www.indiaexpress.com/bangalore/burp/glossary.
html
http://www.dinakaran.com/cook/cookery.htm

iza

1. Data: 2002-05-14 13:02:22

Od: "szum@cher" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy moglbys podac mi nazwisko i tytul tej ksiazki.

"Indian Vegetarian Coocking"
Ismail Merchant

> W domu mam wiecej linkow, to Ci je podam wieczorem.

poprosze

> A czy masz dostep do przypraw typu liscie curry, kora cynamonowca, asafoetida.

czasem bywam lub ktos z rodziny w Hamburgu
tam przy dworcu piekny zapyzialy sklepik ma Pan Hindus,

to jakis Shikka
bo czapeczka
u niewo atlicznaja

sprzewdaje wiktualy

chlebowe ciasto do pizyy
Śledzie kiszone ??
Nisie i Zołki [ogłoszenie reklamowe bezpłatne]
No i jeszcze kulki z czekolady i kokosa
pierwszy raz robilam pizze - dluuugie