Re: trądzik....

1. Data: 2004-08-12 09:36:17

Temat: Re: trądzik....
Od: "gosik" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wam wszyski no,ale mam tylko jedno wyjsci isc do lekarza.Jestem z Redy
niedaleko gdyni.Moze znacie jakis normalnych,miłych lekarzy??Gosia

1. Data: 2004-08-12 09:52:21

Od: "Ania" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Ania
Użytkownik "gosik" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> Dzieki wam wszyski no,ale mam tylko jedno wyjsci isc do lekarza.Jestem z
Redy
> niedaleko gdyni.Moze znacie jakis normalnych,miłych lekarzy??Gosia

no brawo Gosiu- wreszcie rozsądnie mówisz:)))

1. Data: 2004-08-12 11:05:32

Od: "gosik" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no brawo Gosiu- wreszcie rozsądnie mówisz:)))
>
> No wiem że mówie rozsądnie ale jak mam isc to do miłego lekaża.Kto mi
pomoże????????

1. Data: 2004-08-12 11:19:49

Od: "Ania" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomoże????????

ja w 3miescie dawno nie byłam u dermatologa; co Ci moge poradzić, to żebyś
zapytała na pl.regionalne.trojmiasto...z pewnością uzyskasz odpowiedź:)
Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-12 12:05:56

Od: "Alisss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wam wszyski no,ale mam tylko jedno wyjsci isc do lekarza.Jestem z
Redy
> niedaleko gdyni.Moze znacie jakis normalnych,miłych lekarzy??

Ja z całą odpowiedzialnością mogę polecić panią Anne Gołębiewska, jest
świetnym dermatologiem i na przyjmuje na pewno w Gdańsku, ale nie jestem
pewna czy w Gdyni.
Proponowałabym do niej zadzwonić się zapytać. Adres i telefon do gabinetu w
Gdańsku
80-433 Gdańsk, Waryńskiego 45/2 tel. 345-55-99

Pozdrawiam - Alicja

1. Data: 2004-08-13 14:07:54

Od: "gosik" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzię byłam sie dowiedzieć w szpitalu wejherowskim o dermatologa i jak doszło do
rejstracji to powiedziała,ze jest wolny termin na 9 września,ale naszczęście
znalazła kilka dni wcześniej.Czyli 3 września ide tam( bede musiała sie zwolnić
z szkoły:()Czyli pewnie nie bede mogła sie umalowac na urodzinki,tylko błyszczyk
zostanie:( Pozdrawia Gosia

worki i cienie pod oczami... :-(
Jaki balsam nawilzajacy ??
bielizna w warszawie :)
[allegro] ciekawie i niedrogo - likwidacja pomaranczowej skórki
majtki atlantic, co sa offtopic