Re: tradzik u niemowlaka ?

From: "bartek" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: tradzik u niemowlaka ?
Date: Sat, 22 Aug 2009 14:25:03 +0200

Użytkownik "La Luna" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ik2pcdqduxle.zhi0dl7r5w6j$.dlg@40tude.net...
> Pewnego wieczoru Fri, 21 Aug 2009 17:30:10 +0200 wiedźmin zdziwił się
> nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
> rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako bartek, a
> następnie
> wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Tym sie przejmujecie?
> Chyba ze ta plamka jest na pol twarzy.
> Jesli mala - to absolutnie nie ma sie czym martwic, skora takiego maluszka
> ma prawo sie podrazniac, zwroccie jedynie uwage czy to miejsce z plamka
> nie
> [...]

plamki sa dwie po przeciwnych stronach, jedna ma z 2,5cm srednicy a druga z
1,5.... takie kola.

smarujemy mu teraz takim kremem
CICALFATE z firmy Avene, do tego przemywam te zmiany skorne roztworem z
soli gorzkiej.....

krem uzywany jest 2 razy dziennie czasem 1 (niby dobry).

plamki chyba juz powoli schodza skroka na nich sie robi zoltawa i sie odrywa
schodzi......poczekamy zobaczymy wszystkie rady pomocne