trądzik znowu?

1. Data: 2005-09-19 08:54:08

Temat: trądzik znowu?
Od: "Mayson" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 34 lata i problem z zaskórnikami które chyba wygląda jak trądzik (tak mi
wstyd, że to w tym wieku).
Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale chciałbym dodać że jeszcze do
ubiegłego roku miałem bardzo krótko ścięte włosy, natomiast od kilku
miesięcy nieustannie je zapuszczam. Obecnie grzywka przysłania całe czoło. A
to jest właśnie miejsce, gdzie te zaskórniki się pojawiają. Dokładnie z
lewej strony, w jednym i tym samym miejscu. W lecie miałem spokój na dwa
miesiące, ale teraz, gdy słońca jest coraz mniej ponownie zaczęły dokuczać.
Proszę o radę czym to smarować, aby skutecznie się ich pozbyć?

M.

2. Data: 2005-09-19 12:12:16

Temat: Re: trądzik znowu?
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Opinia ,że trądzik dotyczy tylko młodzieńcow już dawno sie zdezaktualizowała.
Mozna mieć trądzic i w wieku 40 lat.
Przede wszystkim dbaj o skóre, nawilzaj i przecieraj tonikiem.
A jeśli masz tylko zaskórniki wystarczą albo jakies tansze preparaty albo
swietny ISotrex.

3. Data: 2005-09-19 13:42:34

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

l...@p...onet.pl napisał(a)
wnews:308b.00000ab1.432eab1f@newsgate.onet.pl:

> swietny ISotrex.

Nie jest swietny!

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2005-09-19 15:05:15

Od: "WOJTAS" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie preparat SVR Aktiv krek z kwasami świetnie działa na początku
lekkie szczypanie zaczerwienienie łuszczenie daltego najlepiej stosować na
noc po regularnym stosowaniu daje świetne efekty. Kosztuje ok. 40 zł. Mi
pomaga. Pozdrawiam

5. Data: 2005-09-19 18:51:57

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"WOJTAS" <w...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:dgmk4b$eep$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> najlepiej stosować na noc po regularnym stosowaniu daje świetne
> efekty. Kosztuje ok. 40 zł. Mi pomaga. Pozdrawiam

Zarzuc linkiem jesli mozesz.

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2005-09-20 18:39:00

Od: "WOJTAS" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.svr.pl
> "WOJTAS" <w...@p...onet.pl> napisał(a)
> wnews:dgmk4b$eep$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Zarzuc linkiem jesli mozesz.
>
> --
> Pozdr. Hektor

Zona ma ospę
[OT] United Devices Cancer Research Project
kiedy test na borelioze cos wykaze
Relanium a alkohol.
Szczepionka przeciw grypie