trafiło mi brzoskwinię :-(

1. Data: 2003-05-11 21:57:18

Temat: trafiło mi brzoskwinię :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrozy uszkodziły mi sześcioletnią brzoskwinię Redhaven :-((
Na całym drzewie jest... 21 listków. :-(
Co z tym zrobić zanim zabiorę się do karczowania???
Może jakoś ją da się uratowac bo owoce dawała rewelacyjne???
Jeżeli obetnę bezlistne gałęzie to dziwnego kształtu kikut zostanie.
A może nic nie robić, zostawić w spokoju niech się broni sama? Jest szansa,
ze w przyszłym roku jakoś odzyje???
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Sąsiad w podobnej przemrożeniowej sytuacji "obrąbał" drzewko radykalnie
pozostawiając pień i 30cm obrzynki grubych gałęzi.
J.

2. Data: 2003-05-12 01:02:21

Temat: Re: trafiło mi brzoskwinię :-(
Od: "Moon" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> wrote:
> Mrozy uszkodziły mi sześcioletnią brzoskwinię Redhaven :-((

U mojej zdechła cała góra, natomist około 5 cm nad ziemią mam trzy odrosty z
liśćmi.
Czy to trzymać, czy wyrwać? Kto wie?

moon

3. Data: 2003-05-12 01:28:33

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> U mojej zdechła cała góra, natomist około 5 cm nad ziemią mam trzy odrosty z
> liśćmi.
> Czy to trzymać, czy wyrwać? Kto wie?
>
> moon

Janusz,Twoja jakoś odżyje.
Moon,Ty poczekaj jeszcze trochę.Jeśli jej stan nie ulegnie
poprawie-wyrwij i kup nową.
Moją siekło rok temu,ale pozbierała się i obecnie cieszy oko.

Pozdrawiam Anastazy

4. Data: 2003-05-12 07:07:26

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ja bym radzil cierpliwie czekac, ew. skrocic drzewko do rozsadnych
rozmiarow. Ono odbije z pnia. bedzie szybko roslo. Trzeba bedzie od nowa
formowac korone, ale bedzie zylo. Brzoskiwniom sie to zdarza. Ja kiedys z
"pospiechu" jedna usunalem, a druga odbila i do dzis cieszy owocami (w tym
roku po raz pierwszy nie kwitla).
pik

5. Data: 2003-05-12 08:21:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieraciński" <p...@f...pl> wrote in message
> [...]
> "pospiechu" jedna usunalem, a druga odbila i do dzis cieszy owocami (w tym

Sadzić siewki. Kwitną i owocują mimo zimy.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-05-12 08:52:32

Temat: Odp: trafiło mi brzoskwinię :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9nm6q$me$...@n...news.tpi.pl...

> Sadzić siewki.
Siewki? Pluvialis apricaria? Sadzić na jajkach? A potem co? One jakoś
chronią brzoskwinię od przemarznięcia? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-05-12 09:22:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> [...]
> Siewki? Pluvialis apricaria? Sadzić na jajkach? A potem co? One jakoś
> chronią brzoskwinię od przemarznięcia? :-)

Nie siewki, tylko siewki. Przecież to oczywiste:-))))

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-05-12 09:27:23

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9np5s$ei5$...@n...news.tpi.pl...

> Nie siewki, tylko siewki. Przecież to oczywiste:-))))

Aha..... 8-o
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-05-12 09:51:14

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może śliwki?.
Marek.

10. Data: 2003-05-12 20:28:50

Od: "Leszek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Januszu.

Zostaw brzoskwinię w spokoju do jesieni. A przytniesz wiosną jak będziesz
mógł stwierdzić po nabrzmiewaniu pąków które są żywe. Tylko nie zapomnij
opryskać na jesieni i wiosną na kędzierzawość.

Leszek

Wulgarne zachowanie miscanta zebrinusa.
Sprzedam działkę pracowniczą
konwalia- chwale sie