tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony

121. Data: 2006-10-27 12:16:21

Temat: Re: tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Oct 2006 00:30:00 +0200, miranka napisał(a):

> Anka

Aniu, przepraszam, czy to ja mam coś nie tak ustawione, czy Ty? Ciągle mam
krzaczki w Twoich postach.
--
Elżbieta

122. Data: 2006-10-27 12:22:56

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Oct 2006 12:21:42 +0100, zona alberta napisał(a):

> Każdy dba o swój ogródek.

Dokładnie. I wcale tego nie kryję, że patrzę z punktu widzenia własnego
podwórka i z punktu widzenia rodzica dziecka w wieku podstawówkowym.
Ja wciąż powtarzam reforma wyszła na dobre tylko i wyłącznie podstawówką.
Więc dlaczego psuć to co jest dla nich dobre. Powrót gimnazjalistów do
podstawówek sprawi, że i te znowu zejdą "na psy"
Naprawdę obecny przedział wiekowy jest dla dzieciaków w tym wieku dobry,
czują się bezpieczniejsze.
Jeśli w dawnej podstawówce działo się coś złego to najczęściej agresorami
byli uczniowie klas VII.
Skoro mówi się o chronieniu w szkołach dzieci krzywdzonych, to właśnie
obecna podstawówka bardziej im tę ochronę zapewnia, niż podstawówka po
powrocie gimnazjalistów.
--
Elżbieta

123. Data: 2006-10-27 12:27:33

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> Aniu, przepraszam, czy to ja mam coś nie tak ustawione, czy Ty? Ciągle mam
> krzaczki w Twoich postach.

Rety, nie wiem. Ja krzaczków nie widzę ani w swoich postach, ani w cudzych.
Może niech jeszcze inni czytacze się wypowiedzą.
Anka

124. Data: 2006-10-27 12:30:52

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> Ja wciąż powtarzam reforma wyszła na dobre tylko i wyłącznie
> podstawówką.

Ekhem... a nie bokiem? ;)

> [...]
> gimnazjalistów do podstawówek sprawi, że i te znowu zejdą "na psy"
> Naprawdę obecny przedział wiekowy jest dla dzieciaków w tym wieku

Jeśli zatem podstawówki gimnazjalistów nie chcą a i licea nie są jeszcze
odpowiednim miejscem, choćby z racji, że większość 12-latków nie jest w
stanie określić swoich zainteresowań na tyle by wybrać profil klasy, to
mamy sytuację patową.
A założenia reformy były takie piękne - osobne budynki, osobne wejścia,
osobna kadra. Tak byłoby najlepiej, ale tak niestety nie jest.

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.5), Julka (4.2), Zuza (2.2)

125. Data: 2006-10-27 12:31:20

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-10-27 14:27:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *miranka* skreślił te oto słowa:

> "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> Rety, nie wiem. Ja krzaczków nie widzę ani w swoich postach, ani w cudzych.
> Może niech jeszcze inni czytacze się wypowiedzą.

Miranka ma nieskonfigurowany czytnik. Brak deklaracji kodowania.
http://www.twa.yoyo.pl/usenet/?id=12

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

126. Data: 2006-10-27 12:35:09

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> A widziałaś w polskiej szkole zatrudnionego psychologa?? Pedagog,
> owszem, ale psychologów brak :-(

Niekoniecznie. Część z nich to przecież psychologowie z wykształcenia.

127. Data: 2006-10-27 12:38:38

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz wrote:

> Musiałem przegapić.

Nie, nie. Mój mąż zadeklarował. Że gnojowi by ręce połamał.

128. Data: 2006-10-27 13:05:34

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Ona sama zapewne jest w ciężkim szoku, a media dodatkowo na pewno
> przekręcają.

No nie wiem, czy przekręcaja, widziałam jej wypowiedź, nie sądę, żeby
była montowana. Ja chyba jednak na jej miejscu miałabym ochotę podusić
"tych chłopców" gołymi rękami, niż "bronić tych dzieci, które zostały".
Justyna
GG 6756000

129. Data: 2006-10-27 13:07:18

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Oct 2006 16:53:07 +0100, zona alberta napisał(a):

> Przebywając w podstawówce byłby jednak mniej narażony na towarzystwo
> Długiego na każdej przerwie za garażami.

Za to narażone będą maluchy z podsatwówki na jego towarzystwo, a te jż w
ogóle nie potrafią się bronić.
--
Elżbieta

130. Data: 2006-10-27 13:07:27

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

Bo nie sądzę, że podczas 14-letniego zycia
> nie spotkali się w szkole, na religi, ba, w filmach z pojęciem dobra i
> zła, krzywdy i upokorzenia.

Widziałaś wypowiedź jednego z ojców? "Właściwie nic takiego nie zrobili"
- jak dla mnie taka postawa mówi sama za siebie.

Justyna
GG 6756000

amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!
zerowka i dyskoteka?
Zmiany w ustawach dot. szkolnictwa - projekt.
Ból głowy a jedzenie