trawa niskorosnąca na nasłonecznionym miejscu

1. Data: 2009-05-05 09:45:20

Temat: trawa niskorosnąca na nasłonecznionym miejscu
Od: "tomek.R" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam dobrej jakosci trawy niskorosnącej, która można bez problemu
kosić raz na 2 tygodnie i nie będzie za wysoka oraz wytrzymałą na dużą
ilość promieni słonecznych oraz w dalszej perspektywnie znoszącą
krótkotrwałe okresy suszy. Wiem że dość niezłe wymagania ale według
priorytetów to będzie prezentować sie następująco:
1. wolnorosnąca
2. światłolubna
3. odporna na suszę
4. najlepiej jakby trawa miała soczysty zielony kolor (nie znam się
ale wydaje mi się że nie wszystkie są soczyste)

ps. czy trawa z typu SAHARA (są takie nazwy na niektórych opakowania,
co świadczy że trawa dobrze znosi suszę) jest także z serii
niskorosnących ?

pzdr. roza44

2. Data: 2009-05-05 10:07:55

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 May 2009, tomek.R wrote:

> [...]
>
> ps. czy trawa z typu SAHARA (są takie nazwy na niektórych opakowania,
> co świadczy że trawa dobrze znosi suszę) jest także z serii

A co powiedzieli w erze?

Podobno pokazywali w telewizorni mieszankę trawy z koniczyną. Koniczyna ma
malutkie listki i razem z trawą tworzy duet dość mało wymagający w
zakresie wody.Poszukaj tego.
Jaki jest skład tej SAHARY?

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2009-05-05 10:25:31

Od: Rafal <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek.R pisze:
> [...]
>
> ps. czy trawa z typu SAHARA (są takie nazwy na niektórych opakowania,
> co świadczy że trawa dobrze znosi suszę) jest także z serii

Hej
Rozglądał bym się za trawą, którą się na boiskach sportowych sieje.
ad. 1. takiego boiska raczej nie kosi się zbyt często ze względu na rozmiar.
ad. 2. cienia raczej na nich nie uraczysz
ad. 3. nie widziałem żeby non stop ktoś te boiska podlewał, bo przy tej
powierzchni to zanim skończy podlewać to już powinien zaczynać od początku
ad. 4. rzecz gustu, wiem że są nawozy chyba magnezowe, co by kolor
poprawić, ale jak to działa to nie wiem.

Pozdrawiam
Rafał

4. Data: 2009-05-05 12:44:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

d...@d...abc.com.pl wrote:

> Podobno pokazywali w telewizorni mieszankę trawy z koniczyną.

A co na to lobby producentów herbicydów?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@g...com

5. Data: 2009-05-05 14:58:13

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4a0034b1$0$7888$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
com...
> d...@d...abc.com.pl wrote:
>
> A co na to lobby producentów herbicydów?

Hejka. Jedz pory, pij kefir. ;-)
Pozdrawiam transkrypcyjnie Ja...cki
PS Chwastox, Basagran...

6. Data: 2009-05-05 21:20:36

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Rozglądał bym się za trawą, którą się na boiskach sportowych sieje.
> ad. 1. takiego boiska raczej nie kosi się zbyt często ze względu na rozmiar.

kosi sie często

> ad. 2. cienia raczej na nich nie uraczysz
prawda
> ad. 3. nie widziałem żeby non stop ktoś te boiska podlewał, bo przy tej
> powierzchni to zanim skończy podlewać to już powinien zaczynać od początku

u mnie podlewają w nocy - jeżdżą takie małe wózki samobieżne z wężem i leją

7. Data: 2009-05-06 05:46:16

Od: "tomek.R" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 May, 23:20, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
> Użytkownik "Rafal" <r...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:gtorep$sfq$1@node1.news.atman.pl...

> kosi sie często

też tak własnie mi się wydawało, wkoncu to trawa na obiekty sportowe i
szybko musi sie regenrować (czyt. rosnąć i zarastac ewentualne
ubytki), a zeby szybko rosla no to oczywiscie swiatło się przyda. Tak
bynajmniej ja to widze.

8. Data: 2009-05-06 07:29:18

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 May 2009, Michal Misiurewicz wrote:

> A co na to lobby producentów herbicydów?
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Myślę, że to samo co lobby kosiarkowe na kwietne łąki.

D.P.

9. Data: 2009-05-06 15:35:57

Od: "Flimore" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ad. 4. rzecz gustu, wiem że są nawozy chyba magnezowe, co by kolor
> poprawić, ale jak to działa to nie wiem.

Te trawy są bardzo często koszone, podlewane, nawożone i rosną dosyć szybko

10. Data: 2009-05-10 15:25:41

Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

T>ak bynajmniej ja to widze.

Chyba przynajmniej tak ty to widzisz