trawnik - pierwsze koszenie

21. Data: 2004-06-30 14:55:53

Temat: Re: trawnik - pierwsze koszenie
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns951878DADF5C2ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
[ciach]
> pogonic czy uznac za napowietrzanie? ;-D
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

napowietrzanie, koniecznie ;-)

pozdr
Ania

22. Data: 2004-06-30 14:57:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał w
wiadomości news:cbuh6u$1jkd$1@news2.ipartners.pl...

| mysle ze przemawia przez was zazdrosc, iz ktos ma czas pieniadze i
| ochote na poswiecenie sie pielegnacji takiego trawnika,
| Gdyby ktos dal mi do wyboru zwyky chwastnik jaki mam, i taki angielski
| trawniczek, bez wahania wzialbym ten drugi (podobnie jak 99% ludzi
| spytanych o to)

No to ja jestem ten 1%:-) Doceniam czas, energię i podziwiam umiejętności
Wojtka wkładane w pielęgnację trawnika, wiedząc jednocześnie, że sama nigdy
się na to nie zdobędę. Inne priorytety. Wolę mój chwastnik i kwitnące wokół
byliny, a Wojtek woli pewnie swój wypielęgnowany trawnik i iglaki,
rododendrony itp. Moim zdaniem to całkiem niezły stan równowagi - że nie
wszyscy mamy takiego samego hopla;-)

Pozdrawiam, Basia.

23. Data: 2004-06-30 15:00:58

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> W wiadomości news:cbuh6u$1jkd$1@news2.ipartners.pl Marx
>
> Hejka. Wszystko jest kwestią ustawienia priorytetów. Ja dla
> trawnika, czy trawnik dla mnie. I w moim wypadku nie chodzi o zazdrość
> tylko o realną ocenę własnych możliwości. Poza tym nie mam odpowiedniej
> rezydencji, do której tak wypielęgnowany trawnik by pasował. :-)
nie spelniasz w/w kryteriow podobnie jak ja
Kwestia pasowania to kwestia gustu, o tym nie dyskutuje

a co mozna stracic?
Marx

24. Data: 2004-06-30 15:12:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message

> [...]
> spytanych o to) - jednak nie mam tych trzech w/w rzeczy wiec i takiego
> trawnika mial nie bede. Nie zaluje tego, ale tez doceniam to ze inni maja.

Ja naleze do tego 1% (aczkolwiek podejrzewam, ze jest to wiecej niz 1%).
Mieszkam w kraju, w ktorym religia dominujaca jest Kult Swietego Trawnika.
Wieklie zielone pustynie przy kazdym domku, im rowniej skoszone tym lepiej,
zadnego chwasta... Jakby ktos wybetonowal i pomalowal na zielono, nie
daloby sie zauwazyc roznicy. W dodatku dwa podstawowe sposoby utrzymania
takiego trawnika to uzywanie herbicydow w duzych ilosciach i cotygodniowe
koszenie kosiarkami spalinowymi. A ja nie lubie byc truty, jak tez nie lubie
smrodu i halasu.

Moj trawnik (chwastnik) na wiosne wyglada tak:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien03/tarax
acum_officinale_1.jpg

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2004-06-30 15:19:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> No do ogladania.. lazi sie po nim, ogladajac rabatki :-)
> W nas niektórzy goœcie laza w butach na szpilkach... tak sobie mysle...
> pogonic czy uznac za napowietrzanie? ;-D

Czy w Polsce gospodarz ponosi odpowiedzialnosc jak na jego terenie
gosc zlamie noge?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2004-06-30 15:25:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj trawnik (chwastnik) na wiosne wyglada tak:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien03/tarax
acum_officinale_1.jpg

> Pozdrowienia,
> Michal

Faktycznie, paskudny.

Pozdrawia boletus

27. Data: 2004-06-30 15:31:21

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gLAEc.175824$DG4.38375@fe2.columbus.rr.com...
[ciach[
> Moj trawnik (chwastnik) na wiosne wyglada tak:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien03/tarax
acum_officinale_1.jpg

> Pozdrowienia,
> Michal

cudny, podobny do mojego

pozdr
Ania

28. Data: 2004-06-30 15:42:40

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gLAEc.175824$DG4.38375@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Moj trawnik (chwastnik) na wiosne wyglada tak:

http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien03/tarax
acum_officinale_1.jpg

Hejka. Należą Ci się Michale dotacje na rekultywację terenu. :-)
Pozdrawiam subwencyjnie Ja...cki

29. Data: 2004-06-30 15:45:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cbukj9$1lkh$2@news2.ipartners.pl Marx

> a co mozna stracic?

Hejka. Twarz. :-(
Pozdrawiam lakonicznie Ja...cki

30. Data: 2004-06-30 16:13:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien03/tarax
acum_officinale_1.jpg

> Hejka. Należą Ci się Michale dotacje na rekultywację terenu. :-)
> Pozdrawiam subwencyjnie Ja...cki

Raczej miejsce dumania + wikt;-)

Pozdrawia osobno boletus

Czereśnia-co się dzieje z owocami?