trawy rulez !!!

1. Data: 2013-03-02 08:00:01

Temat: trawy rulez !!!
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam świadomość, że kwitnące byliny łatwiej wpadaja w oko
i wydaja sie przez to piękniejsze a uroda traw jest delikatniejsza
W załączeniu fotka z 1 marca pierwszych kwiatostanów na Seslerii sadlerana
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/563279
_511257865579393_2088348696_n.jpg
--
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

2. Data: 2013-03-02 08:08:44

Temat: Re: trawy rulez !!!
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-02 09:00, Tadeusz Smal pisze:
> [...]
> i wydaja sie przez to piękniejsze a uroda traw jest delikatniejsza
> W załączeniu fotka z 1 marca pierwszych kwiatostanów na Seslerii sadlerana

Na tamtym linku długo zanim odpali sie fotka
tu powinno być szybciej
http://trawki.pl/images/trawy/Sesleria%20sadlerana%2
01%20marca%20B.JPG

Nie mogłem się zdecydować , które ujęcie ładniejsze więc wkleje oba linki
http://trawki.pl/images/trawy/Sesleria%20sadlkerana%
20%201%20marca.JPG
:)))
--
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/
http://facebook.com/trawki

3. Data: 2013-03-02 20:54:47

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-02 09:08, Tadeusz Smal pisze:
_511257865579393_2088348696_n.jpg

> Na tamtym linku długo zanim odpali sie fotka
> tu powinno być szybciej
> http://trawki.pl/images/trawy/Sesleria%20sadlerana%2
01%20marca%20B.JPG

Witam!
U mnie i jedna i druga otwiera się jednakowo szybko.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

4. Data: 2013-03-04 08:10:15

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan P. Cieciński pisze:
>>> http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/563279
_511257865579393_2088348696_n.jpg

01%20marca%20B.JPG

> Witam!
> U mnie i jedna i druga otwiera się jednakowo szybko.

A u mnie Sesleria się jeszcze nie otwiera, bo pod śniegiem ;-)

co się stało z ....
Storczyk, co mu jest?
Zagadki związane z pszczołami
całoroczna ochrona