[troche OT] AbGymnic

61. Data: 2002-05-10 10:27:18

Temat: Re: [troche OT] AbGymnic
Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gordita" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:abe6t7$mv7$1@news.tpi.pl...

> nie znamy ani jednego faceta z cellulitem. Czy ktoś wie dlaczego natura
jest
> taka niesprawiedliwa??? :-(

Ale mamy raka prostaty i żyjemy 15 lat krócej - chcesz się zamienić? :-))))

Pozdrawiam serdecznie

62. Data: 2002-05-12 13:26:39

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gordita" <t...@p...onet.pl> wrote in

> Uuuuh...grożnie zabrzmiało...ja aż takiej nadwagi żebym się ruszać
> nie mogła to ja nie mam!!! max jakąś dyszkę...

Oj, i tak panikujesz? Może rower? Tylko taki wgodny, z miękkim
siodełkiem, a nie wyczynowy 'góral'.

> Facetom to łatwo tak mówić, bo sami nie mają cellulitu...

No, już nie panikuj, tylko idź na ten basen. Jak będziesz
sprawniejsza, to i samoocena Ci się podniesie. :-)

> Czy ktoś wie dlaczego natura jest taka niesprawiedliwa??? :-(

Życie...

--
/**** http://xnews.3dnews.net/ - Xnews homepage ****\
***** http://kuciak.prv.pl/polxnews/ - polonizacja Xnews *****

63. Data: 2002-05-13 14:53:51

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abm1jg.3vvk7ll.1@roses.of.many.colours...
> "Gordita" <t...@p...onet.pl> wrote in

Szczerze mówiąc, też mi się kiedyś tak wydawało.
Okazuje się jednak, że nie do końca jest to prawda. W dużej mierze na swój
los możemy mieć wpływ, oczywiście dopiero wtedy, kiedy już jesteśmy dorośli
i jednocześnie dojrzali umysłowo (wszak nie każdy dorosły może być
jednocześnie dojrzały). Wiele zależy od naszego startu w życie (warunki i
miejsce urodzenia), czyli za błędy i 'grzechy' rodziców zawsze płacą dzieci,
choć często jest to niezamierzone i nieuświadomione i u jednych i u drugich.
Wtedy zapłakana matka patrzy na swoje dopiero co urodzone dziecko z wadą
wrodzoną i pyta:"dlaczego to akurat mnie spotkało?".
I tak jest z każdym "pechowcem". Myśli, że po prostu ma pecha. Tylko że
tych pechowców jest coraz więcej, mnożą się jak grzyby po deszczu. Tylko nie
ma winnych...

Nieracjonalna dieta, to wręcz sposób na morderstwo doskonałe.

P.S.
Wiem, wiem "plotę bzdury"... ;))))))))
Tak przynajmniej myślą niektórzy z tej grupy ;))))))))
Ale ja nie do nich piszę.... ;))))))

Krystyna

nie wierze
Przepraszam Anię (st205) Re: czat Agnieszką Oledzką - Redaktor
CELLULITIS 2002
CELLULITIS 2002
zatrzymanie pracy serca u Atkinsa