troche nie na temat

1. Data: 2005-08-09 18:24:41

Temat: troche nie na temat
Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ale mam nadzieje, ze mi wybaczycie, pisalam juz na grupie pl.rec.ogrody ale
wydaje mi sie ze tu moze szybciej uzyskam odpowiedz - w koncu duzo kobiet tu
jest :)

poszukuje nazwy tego kwiatka:

http://cos.za.pl/kwiat.jpg
http://cos.za.pl/kwiat2.jpg

z gory dziekuje za uwage i przepraszam ze nie na temat :)

1. Data: 2005-08-09 18:56:58

Temat: Re: troche nie na temat
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "liann_ka" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> poszukuje nazwy tego kwiatka:
>
> http://cos.za.pl/kwiat.jpg
> http://cos.za.pl/kwiat2.jpg
>
> z gory dziekuje za uwage i przepraszam ze nie na temat :)

Ja sie na kwiatkach nie znam, ale na moje oko laika to wyglada podobnie jak
to tu na zdjeciu :
http://www.magnolia.kujawy.com.pl/figowiec.htm
Ficus bengalensis
A jak nie to to i tak cos z figowcow chyba...

almadka

1. Data: 2005-08-09 20:40:27

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.magnolia.kujawy.com.pl/figowiec.htm
> Ficus bengalensis
> A jak nie to to i tak cos z figowcow chyba...

tez mi sie wydaje ze moze jakis fikus, ale ten na pewno nie, na tych
zdjeciach co podalam jest mlody kwiatek, a wiekszy nie ma lisci na calej
lodydze a tylko przy gorze - i ta gorna lodyga przypomina taka chocby
maczuge, nie wiem jak to wytlumaczyc, patrzylam juz na wiele zdjec w necie
ale nie moge znalezc, nawet w kwiaciarniach patrzylam i nie ma :>

1. Data: 2005-08-10 05:37:32

Od: "MagdaG" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje nazwy tego kwiatka:
>
> http://cos.za.pl/kwiat.jpg
> http://cos.za.pl/kwiat2.jpg

To jest rodzaj wilczomlecza i nazywa się Euphorbia Leuconeura

1. Data: 2005-08-10 08:54:39

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To jest rodzaj wilczomlecza i nazywa się Euphorbia Leuconeura

Tak! to jest ten kwiat, dziekuje bardzo :)

1. Data: 2005-08-10 10:52:22

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi sie ze tu moze szybciej uzyskam odpowiedz - w koncu duzo kobiet
> tu
> jest :)

To jawna dyskryminacja. Jestem kobietą i nic nie wiem o kwiatkach. A w
najbliższym otoczeniu jednyną osobą, która jako tako zna się na roślinch
jest mój ojciec. Nie jest kobietą.

Pozdrawiam,
MAG

1. Data: 2005-08-10 12:32:21

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To jawna dyskryminacja. Jestem kobietą i nic nie wiem o kwiatkach. A w
> najbliższym otoczeniu jednyną osobą, która jako tako zna się na roślinch
> [...]

przepraszam bardzo, nie to mialam na mysli :)
chodzilo mi tylko o sam fakt ze duzo kobiet tu jest wiec moze ktoras z Pan
skojarzylaby ze ma cos podobnego w domu :) i mogla sie ewentualnie spytac
kogos z domownikow o jego nazwe :)
ale faktem jest ze tu bardzo szybko sie dowiedzialam :) czyli cos w tym jest
:)

1. Data: 2005-08-10 13:29:42

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale faktem jest ze tu bardzo szybko sie dowiedzialam :) czyli cos w tym
> jest
> :)

No może masz rację, bo kobiety podobnież chętniejsze są do pomocy... no i
łatwiej niż facetowi przychodzi im przyznać się, że nie wiedzą czegoś. Czyli
prędzej ona zapyta jego niż on ją :-)

Pozdrawiam,
MAG

co do smarowania po solarium?
Faberlic - tonik po depilacji kupie
Piegi na twarzy :(
Poszukiwana mascara Open Eyes
szczecin gdzie nauka makijazu i jakie sa ceny?