krem/maseczka na rumience

1. Data: 2004-08-30 11:26:50

Temat: krem/maseczka na rumience
Od: "madziask" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy mogłybyście mi polecić jakąś maseczkę lub krem, który złagodzi czerwone
rumieńce, które pojawiają mi się jesienią i zimą po powrocie z zimna do
ciepłego domu? Miałam Eris do cery naczynkowej, ale nie jest rewelacyjna. Na
codzień używam kremów nawilżających, ale potrzebuję jakiegoś super
kosmetyku, który wreszcie sobie poradzi z nienaturalnie czerowną i piekącą
buzią.
Dzięki za Wasze opinie
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2004-08-30 11:34:17

Temat: Re: krem/maseczka na rumience
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-30 13:26, Użytkownik madziask napisał:
> [...]
> codzień używam kremów nawilżających, ale potrzebuję jakiegoś super
> kosmetyku, który wreszcie sobie poradzi z nienaturalnie czerowną i piekącą

dermedic angioexpert, calkiem dobrze dziala, cena nie jest zabijajaca,
sama poczytaj na wizazu http://tinyurl.com/4hyth lub na www.dermedic.pl
gdzie mozesz tez dostac probke...
mimo niezbyt pochlebnych recenzji na wizazu krem jest dobry, a moze
jakas apteka poratuje cie probka wtedy sama sprawdzisz...

pozdr

1. Data: 2004-08-30 15:59:18

Temat: Re:troszke [OT] krem/maseczka na rumience
Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) z adresu a@.spl plauszszkami na klawiaturze wystukał(a):

> dermedic angioexpert, calkiem dobrze dziala, cena nie jest zabijajaca,
> sama poczytaj na wizazu http://tinyurl.com/4hyth lub na www.dermedic.pl
> gdzie mozesz tez dostac probke...

Eee... czy tylko ja po paru miesiącach oczekiwania na bezpłatne próbki
dermedic czekam nadal?

s., pobieszczadzko

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą całej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-08-30 16:34:26

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-30 17:59, Użytkownik Sana/Anna napisał:

> Eee... czy tylko ja po paru miesiącach oczekiwania na bezpłatne próbki
> dermedic czekam nadal?

wiesz co, mnie sie zdarzalo dlugo czekac tak do 4 tygodni, ale nie pare
miesiecy, moze porostu wyslij maila jeszcze raz.......:)

pozdr

1. Data: 2004-08-30 19:50:45

Temat: Re: Re:troszke [OT] krem/maseczka na rumience
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nick(i) z adresu a@.spl plauszszkami na klawiaturze wystukał(a):
> Eee... czy tylko ja po paru miesiącach oczekiwania na bezpłatne próbki
> dermedic czekam nadal?

Tak, wlasnie sie mialam odezwac w tej samej sprawie. Wypelnilam grzecznie
formularz na 2! próbki (czytaj slownie 2 sztuki, bo tak zrozumialam ten ich
formularz, a nie dwa silnia ;) ) no i tak czekam i czekam, nawet juz nie
wiem ile, za ten czas kupilam juz sobie krem innej firmy i juz go mam
polowe, wiec probki dermedica bylyby w sam raz ;)))
Moze sie wypowie ten kto dostal te probki, wieksze niz 2ml? Bo jesli nie, to
szybciej z apteki dostane ;)
Pozdrowionka- Agalay ktora juz zapomniala o dermedicu

1. Data: 2004-08-30 20:41:29

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-30 21:50, Użytkownik Agalay napisał:

> [...]
> szybciej z apteki dostane ;)
> Pozdrowionka- Agalay ktora juz zapomniala o dermedicu

w taki sposob sie dostaje probki wlasnie takie 2ml....
a co do wiekszych to apteki twierdza ze nie ma...

1. Data: 2004-08-30 20:52:38

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <a@.spl> napisał w wiadomości

> w taki sposob sie dostaje probki wlasnie takie 2ml....
> a co do wiekszych to apteki twierdza ze nie ma...

Hej,
a wysylalas ichniejszy formularz czy napisalas mejla na podany tam adres?
Ile dostalas tych probek, bo nie wiem czy jest sens zawracac sobie glowe.
Pamietam jak kiedys moj chlopak zamowil probki z AA i z przeprosinami, ze
nie mieli tego o co prosil wyslali mu ! deo ! w kulce i costam jeszcze;)
Szok ;)

1. Data: 2004-08-30 21:10:50

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-30 22:52, Użytkownik Agalay napisał:

> [...]
> nie mieli tego o co prosil wyslali mu ! deo ! w kulce i costam jeszcze;)

wiesz co to jest tak, ze wypelniasz formulaz mna stronie ale on i tak
kortzysta z Twojego programu pocztowego otwierajac okienko maila gdzie
trzeba wpisac swoje dane( imie nazwisko adres) ....
porbki zamawialam juz parokrotnie i mimo ze z dosc sporym opoznieniem
to zawsze docieraly
pozdr

1. Data: 2004-08-30 22:33:22

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <a@.spl> napisał w wiadomości

BTW
jakby nie patrzec to 2=2! bo 2!= 2x1 a to =2
wiec co autorka chciala powiedziec to nie wiem...

Vika

ps. ja tez szukam takiego cuda na rumience

kiedys dermatolog zapisala mi na to rozex, ale jakos nie mialam przekonania
jeszcze jest Ruboril (jakos tak to sie chyba nazywa, ale to bardziej maskuje
niz likwiduje efekt)

1. Data: 2004-08-31 08:00:06

Od: "madziask" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz co, mnie sie zdarzalo dlugo czekac tak do 4 tygodni, ale nie pare
> miesiecy, moze porostu wyslij maila jeszcze raz.......:)
>
> pozdr

Ja także wysłałam formularz z ich strony z prośbą o próbki jakieś 2 miesiące
temu i nic... może kiedyś dotrą do mojej skrzynki...
Magda

naklejki na paznokcie
[WROC] szukam fryzjera z fantazją :-))
wzorki na paznokciach