Re: trudne oddawanie kału przez dziecko...

From: "aqua" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: trudne oddawanie kału przez dziecko...
Date: Sun, 7 Nov 2004 14:53:46 +0100

Użytkownik "rulezdc" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cmj659$6ft$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Pomozcie bo juz nie wiemy co z zona robic
> Nasza mala coreczka 2 latka i 4 miesiace ma ciagle problemy z robieniem
> kupy
> Niedosc ze robi je raz na 3 do 6 dni to jeszcze sa bardzo twarde i duze, a
> tym samym
> bolesne dla niej
> Juz probowalismy roznych sposobow od Lactulosy, poprzez Rhelax, ale nic
> nie pomaga,
> nawet czopki glicerynowe nie rozbijaja tego kalu.

moge polecic cos co sama wyprobowalam na swoim dziecku, ktore przez przeszlo
tydzien nie moglo oddac stolca po wysokiej temperaturze / szkarlatyna
/.wszystkie sposoby lacznie z syropem relax ,lewatywka, sliweczkami i tym
podobnym nie dawaly rezultaty...dziecko mialo 4 latka.ktos madry poradzil mi
,bym wieczorem przygotowala szklanke przegotowanej wody z lyzka miodu, a z
rana na czczo dzieciatko ma to wypic...efekt byl juz nastepnego dnia,
pozniej wszystko wrocilo do normy.wazne jest by dziecko nie zalatwialo
swoich potrzeb tylko po wypiciu wody z miodem , u nas bylo to tylko ten
jeden raz.

pozdrawiam
aqua
poznan