trudne początki

1. Data: 2004-07-06 09:59:01

Temat: trudne początki
Od: yo_asia <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno kupiłam 1,5 ha łąki (dość mocno zarośniętej) i planuje
wybudować tam dom i oczywiście wielki ogród. Działka jest na stoku,
ziemia raczej gliniasta i teren w niektórych miejscach jest podmokły.
Czy ktoś zmierzył się już z takim przedsięwzięciem? Może jakieś dobre
rady, od czego zacząć?:)

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

2. Data: 2004-07-06 11:25:03

Temat: Re: trudne początki
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5o9qr1-krv.ln1@dom.idealny.pl yo_asia
<u...@d...idealny.pl> napisał(a):

> [...]
> ziemia raczej gliniasta i teren w niektórych miejscach jest podmokły.
> Czy ktoś zmierzył się już z takim przedsięwzięciem? Może jakieś dobre

Hejka. Tu nie trzeba Archimedesa. :-) Na początek trzeba zebrać
bardzo dużo pieniędzy.
Pozdrawiam wstępnie Ja...cki

3. Data: 2004-07-06 14:28:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"yo_asia" <u...@d...idealny.pl> wrote in message
> [...]
> ziemia raczej gliniasta i teren w niektórych miejscach jest podmokły.
> Czy ktoś zmierzył się już z takim przedsięwzięciem? Może jakieś dobre

Poprzegladaj archiwum grupy. Zaczac najlepiej od obejrzenia co tam
rosnie, identyfikacji tych roslin i pomyslenia, czego sie pozbyc, a co zachowac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-07-06 17:39:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemia raczej gliniasta i teren w niektórych miejscach jest podmokły.
> Czy ktoś zmierzył się już z takim przedsięwzięciem? Może jakieś dobre

Od budowy domu.

5. Data: 2004-07-07 05:52:13

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Od budowy domu.

ja bym zaczal jednak od projektu domu i ogrodu, potem posadzil czesc
drzew i budowal dom. Ten jeden sezon bedzie do przodu
Marx

6. Data: 2004-07-07 05:54:00

Od: "tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yo_asia" <u...@d...idealny.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ziemia raczej gliniasta i teren w niektórych miejscach jest podmokły.
> Czy ktoś zmierzył się już z takim przedsięwzięciem?
:)
witaj
:)
gratuluje zakupu
i witaj w klubie
:)
moja ponderoza tyle
ze ciut mniejsza (obejrzyj ewentualnie
http://www.staw.aplus.pl/str8_tadeusz_s.html )
:)
miejscu gdzie ma byc dom
tez stosunkowo duzy spadek ( okolo 120 cm na 25 m)
ale nie mam nic przeciwko temu
bo pozwoli mi to bardziej urozmaicic teren ogrodu
:)
>... Może jakieś dobre
> rady, od czego zacząć?:)
:))))
dobrze zaczelas
myslac o zalozeniu ogrodu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2004-07-07 05:55:02

Od: "tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Od budowy domu.
:)
dom to tylko sprawa pieniedzy
mozna go wybudowac bez problemu w rok
jak posiada sie odpowiednie srodki
:)
ogrodu nie da sie stworzyc natomiast w ciagu roku
a drzewa potrzebuja lat aby wyrosnac
:)

8. Data: 2004-07-07 07:39:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora