trudności w oddychaniu

1. Data: 2002-12-16 07:08:18

Temat: trudności w oddychaniu
Od: "Agnes" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to może być?
Częste trudności w oddychaniu /jakoś tak ciężko/ bez żadnych objawów
zapalenia dróg oddechowych,bez kaszlu itp. Zdarza się głównie w
pomieszczeniu zamknietym /zimą / latem bez względu na to.Może to alergia?
Czym to sie może skończyć nieleczone.

2. Data: 2002-12-16 10:32:46

Temat: Re: trudności w oddychaniu
Od: "zabeczka" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapalenia dróg oddechowych,bez kaszlu itp. Zdarza się głównie w
> pomieszczeniu zamknietym /zimą / latem bez względu na to.Może to alergia?

Możliwe, że może tak się dziać z powodu alergii, jednak może to również być
poczatek astmy.
Proponuję dokładniesze badania i wizyte u lekarza, bo tych objawów nie ma co
lekceważyć, wiem coś o tym, bo moja córka miała astme oskrzelowa i z powodu
mojej nie wiedzy by sie udusila gdyby nie pogotowie.

Pozdrawiam

Magda.

ziarnina
Zakup ciśnieniomierza
Pocenie się
Dlugie leczenie gronkowca (post podobniez)
oczy i komputer