truskawki juz siedza w sloikach

1. Data: 2001-07-03 18:08:28

Temat: truskawki juz siedza w sloikach
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj zrobilam pierwszy rzut dzemu truskawkowego. Truskawki , lokalne,
tzw. kaszubskie w Gdansku po 1.80 - 2.00 zl. za kilogram. Z 2 kg truskawek
i 2 kg cukru (wysokoslodzone) wychodzi 9 sloiczkow. Podobno w tym roku
kleska urodzaju. Jakie sa u Was ceny ?

Jola L-L

1. Data: 2001-07-04 07:48:26

Temat: Re: truskawki juz siedza w sloikach
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
truskawek
> i 2 kg cukru (wysokoslodzone) wychodzi 9 sloiczkow. Podobno w tym roku

L-L

Jak na kleske urodzaju, to ceny w Kotlinie Klodzkiej sa mocno umiarkowane -
1,8 - 2,-zl.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-07-04 07:53:54

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jola L-L

> [...]
> 2 kg truskawek
> i 2 kg cukru (wysokoslodzone) wychodzi 9 sloiczkow. Podobno

Uuuuu, a u mnie (w Wawie) już truskawki drożeją ;-((((

W szczycie byłu po 1,5 zł za kilogram, teraz są już po 2-3 zł.

A w słoikach siedzi już: dżem truskawkowy niskosłodzony, konfitura
truskawkowa z rabarbarem i kompot truskawkowy.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-07-04 07:59:13

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info wrote:

> [...]
>
> A w słoikach siedzi już: dżem truskawkowy niskosłodzony, konfitura
> truskawkowa z rabarbarem i kompot truskawkowy.

A ja sie nie doczekalam przepisu na konfiture truskawkowa z rabarbarem
:-(

Maria

1. Data: 2001-07-04 10:06:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Podobno w tym roku

>L-L
>
>Jak na kleske urodzaju, to ceny w Kotlinie Klodzkiej sa mocno umiarkowane -
>1,8 - 2,-zl.

jak dla mnie to to kleska
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-04 14:17:31

Temat: Odp: truskawki juz siedza w sloikach
Od: "aga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
truskawek
> i 2 kg cukru (wysokoslodzone) wychodzi 9 sloiczkow. Podobno w tym roku

L-L

W Poludniowej Wielkopolsce 2 - 3 zł za koszyczek

aga

1. Data: 2001-07-04 18:02:37

Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam pytanie do rabarbaru: czy jeszcze go mozna dostac/kupic/zerwac? Bo
ostatnio juz na straganach nie widzialam (Warszawa).

Marta

1. Data: 2001-07-05 06:59:46

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Maria U.

> A ja sie nie doczekalam przepisu na konfiture truskawkowa z
> rabarbarem
> :-(

A bo ja mam ostrą sklerozę i urwanie głowy z remontem mieszkania :-((

Ale obiecuję, postaram się dziś nie zapomnieć....

1. Data: 2001-07-05 06:59:46

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Marta

> a ja mam pytanie do rabarbaru: czy jeszcze go mozna
> dostac/kupic/zerwac? Bo
> ostatnio juz na straganach nie widzialam (Warszawa).

Można, można. Ostatnio kupowałam w Hicie na Górczewskiej i pod Halą
Człuchowską za jakieś marne grosze.

1. Data: 2001-07-05 07:05:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A bo ja mam ostr? skleroz? i urwanie g?owy z remontem mieszkania :-((
>
>Ale obiecuj?, postaram si? dzi? nie zapomnie?....
>
>--
>Maya
>"When God made man, she was only testing"

to moze my Ci bedziemy caly czas przypominac?

Uslorzna (qrcze, nie wyszlo, mialo byc koslawe "usluzna")
K.T. - starannie opakowana

noz wegetarianski ???
Akcent grecko-wyspiarski
sery twarde