trwala, dlugie wlosy, Wroclaw?

1. Data: 2004-06-04 13:03:54

Temat: trwala, dlugie wlosy, Wroclaw?
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, marzy mi sie jak w temacie, a dokladniej - marza mi sie
delikatne, miekkie, lagodne fale, cos jak tu:
http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/3114/
2.jpg
http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/3263/
2.jpg
(mam krotsze niz na pierwszym zdjeciu i dlusze niz na drugim,
ale chodzi o ten stopien skrecenia mniej wiecej)

Cos podobnego umiem osiagnac za pomoca papilotow z gabki i lokowki,
ale chcialabym nie musiec sie bawic w godzinne ukladanie, tylko po prostu
to miec. Efekt nie musi byc super trwaly, licze sie z tym, ze po miesiacu-
-dwoch sie to rozprostuje stopniowo (a pewnie znudzi mi sie i tak).
Natomiast _bardzo_absolutnie_ koniecznie_ zalezy mi na tym, zeby nie zaszkodzic
wlosom. Czytalam na wizazu i w archiwum o trwalych kwasnych, owocowych
i o headlines (ostatnia chyba przy dlugich odpada?), wiec zgodnie z nabyta
wiedza podejrzewam, ze chcialabym wlasnie delikatna kwasna trwala na grube walki.

Poniewaz jednak bylby to moj zupelny debiut w kwestii ondulacji, stad
pytanie o Wasze doswiadczenia i rady: co wybrac, na co uwazac, ewentualnie
gdzie we Wroclawiu pojsc, zeby kompetetnie doradzili, nie zrobili ze mnie
(lysego) stracha na wroble i - najlepiej - nie wyrwali wielkiej dziury
w budzecie?

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-06-04 19:41:36

Temat: Re: trwala, dlugie wlosy, Wroclaw?
Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> (mam krotsze niz na pierwszym zdjeciu i dlusze niz na drugim,
> ale chodzi o ten stopien skrecenia mniej wiecej)

obawiam sie ze nawet jak staniesz na glowie nie osiagniesz takiego efektu..
mam ten sam problem..
dlugie wlosy proste jak drut..
raz na pol roku robie trwala i cierpie przez 3 tygodnie prostujac je na
walkach i naciagajac na szczotke...
jednak dzieki niej wlosy ukladaja sie jak chce i co najwazniejsze moje loki
trzymaja sie calymi dniami.. (czego nigdy nie osiagne bez trwalej)..
Robiac ja raz na 6 miesiecy, na srednich walkach nie niszcze ich bardzo,
regularnie scinam koncowki, stosuje mase odzywek..
To jedyny lek na druty..

moglabys poszukac tez fryzjera ktory posiada walki do ondulacji w ksztalcie
spirali..ale takich to szukac jak igly w stogu siana :(
--
Ameretat

1. Data: 2004-06-06 18:05:52

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ameretat:

> [...]
> mam ten sam problem..
> dlugie wlosy proste jak drut..
> raz na pol roku robie trwala i cierpie przez 3 tygodnie prostujac je na

Czyli, czekaj, jesli dobrze rozumiem, to pierwsze trzy tygodnie masz
skrecone za mocno i musisz modelowac, ukladac i prostowac i tak?

BA

Podkład Dior
gdzie kosmetyki Clinique w Nowym Saczu?
Warszawa\Tatuaż, którego brakuje