trwala-pyt.

1. Data: 2005-09-17 09:06:09

Temat: trwala-pyt.
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy najpierw sie farbuje wlosy a potem robi trwala czy na odwrot?Jaki jest
odstep czasu miedzy jednym zabiegiem a drugim?

dzieki

1. Data: 2005-09-17 09:07:18

Temat: Re: trwala-pyt.
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 17 września 2005 11:06 użytkownik
LiLiT, sącząc kawkę, wyklepał:

> czy najpierw sie farbuje wlosy a potem robi trwala czy na odwrot?
Na odwrot

> Jaki jest
> odstep czasu miedzy jednym zabiegiem a drugim?

Co najmniej dwa tygodnie

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-09-17 09:59:15

Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bardzo :)

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2005-09-18 22:12:33

Od: "Gosiaczek" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy jest jakas trawała, lekka, bardzo tak aby sie lekko włosy faowały nie
kreciły??
słyszałam ze jest cos takiego - ziołowego? ile moze takie cos kosztowac?
bardzo mi sie przetłuszczają włosy a jak sobie zakręce to zawsze mam o ten
dzień świeższe. Dlatego prosze o propozycje i informacje.
Dzieki wielkie!

1. Data: 2005-09-19 08:05:30

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest, to sie nazywa styling.

Edyta

1. Data: 2005-09-19 15:24:45

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg napisał(a):
> Jest, to sie nazywa styling.

Czy to jest nazwa wlasna czy angielszczyzna na poziomie ,,herbaty marki
Tea''?

th

prosze o rade (jakie buty :( )
krem na cellulit ?
TVN Style program o usuwaniu przebarwien
joga - byc zdrowa i piekna
Isadora